10 czerwca 2017

#Zakupy | Pierwsze zamówienie z Renee


Cześć!

Sklep internetowy Renee znałam od dawna. Pierwszy raz usłyszałam o nim od Karoliny z kanału stylizacjeTV , która bardzo chwaliła ten sklep za dobrej jakości produkty i obsługę klienta na wysokim poziomie, a także za pięknie opakowane buciki. 

Postanowiłam, że zamówię z tej strony sandały, jako że zbliżają się coraz cieplejsze dni, a mnie przydałyby się nowe buty na ten sezon. Wybór padł na Szare sandały Tough Life. Oczywiście upatrzone miałam inne, ale kiedy okazało się, że już nie ma ich w sprzedaży zdecydowałam się właśnie na te. 



Sandały są wygodne, mimo tego, że nie są za lekkie. Wykonane są bardzo solidnie, z zamszu ekologicznego. Moje są w rozmiarze 39. Bardzo łatwo dobrać rozmiar, wystarczy zmierzyć stopę. Nie są zbyt wysokie, bo tylko 7 cm i właśnie na takiej wysokości mi zależało. 



Obsługa klienta i sposób zapakowania tych butów, a także wszystko co znalazło się w pudełku miło mnie zaskoczyło. Więc mogę zapomnieć o tym, że na przesyłkę czekałam 1,5 tygodnia, mimo, że została opłacona w dniu złożenia zamówienia. 


Dostałam oczywiście kupon rabatowy na następne zakupy, które już niedługo poczynię. 

Czy robiłyście zakupy w tym sklepie internetowym?
A sandały w Waszym guście, czy odwrotnie?

Pozdrawiam