10 stycznia 2017

Cześć!


Witam Was bardzo serdecznie, pierwszy raz w 2017 roku. Pragnę, aby ten rok był dla Was dobry rokiem, był czasem, w którym spełnicie swoje marzenia czy zamierzenia. Zrealizujecie postanowienia, których nie udało Wam się wykonać w minionym roku.


Ja ten rok zaczęłam od WIELKIEJ zmiany. Podjęłam pierwszy raz dwie poważne i samodzielne decyzje w moim dorosłym życiu. Po czterech latach zmieniłam pracę, szczególnie przez atmosferę, która tam panowała, mogę powiedzieć, że dusiłam się tam. Mimo, że nadal zajmuję się księgowością to jednak w firmie o całkiem innej branży. Zmiana pracy wiązała się ze zmianą miejsca zamieszkania. To też udało mi się w miarę szybko zorganizować. Wyprowadziłam się z domu rodzinnego. Już nie jestem "na garnuszku rodziców".

Datę 2 stycznia 2017 zapamiętam na zawsze. Ten dzień był dla mnie pierwszym dniem w nowej pracy. A po jej zakończeniu wróciłam do swojego nowego lokum. W prawdzie nie jest to moje mieszkanie, ale miejsce, gdzie zaczęłam samodzielne życie.

Jak już pewnie zauważyliście nie było mnie tutaj od Sylwestra, a to z powodu natłoku spraw związanych z przeprowadzką. Jedną z najważniejszych spraw było załatwienie Internetu. Zrealizowałam to zadanie dość późno. Jednak pierwszą czynnością jaką postanowiłam wykonać było napisanie do Was.

Jeśli chodzi o sprawę Internetu wybrałam Plus, jestem z nimi związana od dawna. Numer telefonu w tej sieci mam już od ok. 10 lat. Więc w sprawie Internetu też postanowiłam na nich postawić. Przemiła Pani z Obsługi Klienta w Salonie sprzedaży przedstawiła bardzo korzystną dla mnie ofertę, którą w ostateczności przyjęłam.

Od tego momentu będę z Wami z stałym kontakcie. Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie przez te kilkanaście dni.

Jakie macie plany na ten rok?
Z Internetu od jakiego dostawcy korzystacie?

Pozdrawiam