28 grudnia 2016

#Recenzje | Ziaja. Spray do stóp


Problem z poceniem stóp mam od zawsze, dlatego codziennie używam sprayu przeznaczonego do tego typu dolegliwości. Ostatnim produktem był dezodorant z Farmony. Postanowiłam spróbować czegoś nowego i tak przywędrował do mnie Spray do stóp marki Ziaja.


Ziaja Spray do stóp Ochrona przeciwgrzybicza dezodorujący. Idealny dla sportowców. Ja jednak do zapalonych sportowców nie należę, ale to tylko taki szczegół.

Produkt skutecznie zmniejsza nadmierne pocenie się stóp, zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu, wspomaga ochronę przeciwgrzybiczą i przeciwbakteryjną, skutecznie tonizuje oraz zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Przeciwgrzybiczo działa dzięki kwasowi anyżowemu, soli sodowej kwasu lewulinowego, substancji przeciwpotowej oraz neutralizatorowi nieprzyjemnych zapachów.

Skład: Aqua/Water, Aluminum Chlorohydrate, Alcohol Denat, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Sodium Levulinate, Citronellyl Methylcrotonate, Panthenol, p-Anisic, Acid, Disodium EDTA, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Cymbopogan Schoenanthus Oil, Citral, Geraniol, Sodium Hydroxide.

Sposób użycia: 1-2 razy dziennie spryskiwać czyste i suche stopy oraz przestrzenie między palcami. Pozostawić do wchłonięcia.

Pomarańczowa butelka o pojemności 100 ml z białym rozpylaczem, który często się zacina. Więcej zastrzeżeń co do opakowania brak. Bezbarwny płyn o bardzo intensywnym alkoholowym zapachu. Jest wydajny.

Produkt stosowałam zgodnie z przeznaczeniem i według zamieszczonych wskazówek odnośnie sposobu używania. Oszałamiających efektów nie było. Stopy pociły się mniej, jednak ten nieprzyjemny lekki zapaszek pozostawał. Trochę uciążliwe było czekanie, aż produkt się wchłonie. Jak dla mnie to zbyt długo.

Produktu więcej nie kupię. Na pewno sięgnę po coś nowego.

Macie problem z poceniem stóp?
Jak sobie radzicie i jakie produkty polecacie? 
Znacie ten spray?

Pozdrawiam