29 grudnia 2016

#Organizacja | Nowy organizer na produkty do ust


Z organizacją u mnie bywa różnie. Ciągle poznaję nowe formy tej dziedziny oraz udoskonalam te, które już posiadam. Lubuję się w minimalizmie, więc on też ma ogromny wpływ na to jakie przedmioty posiadam i ile ich jest. Chcę, aby rzeczy były proste i praktyczne. Swój pierwszy organizer na pomadki i inne produkty do ust wykonałam sama, co możecie zobaczyć w poście #Organizacja | Pojemnik na pomadki i błyszczyki DIY. Z czasem przestał mi odpowiadać, więc zaczęłam coś tam kombinować, pomagałam sobie klejem na gorąco i w ostateczności zniszczyłam mój pojemniczek. Pomadki wylądowały w szklanym pojemniku po świecy i tak przechowywałam je do momentu, kiedy w Biedronce spotkałam taki oto organizer. 



Bardzo przypadł mi do gustu swoim wyglądem i wielkością. Wykonany jest z akrylu. Produktów do ust nie posiadam wiele, więc 9 przegródek idealnie mi pasowało. Kupiłam nie zastanawiając się długo, bo cena też była "śmieszna", jedyne 4,99 zł.


I tak sobie nowy organizer na pomadki ozdabia moją biurko/toaletkę. Wraz z zawartością bardzo ładnie się prezentuje. Jestem zadowolona z tego zakupu w 100%. 

A Wy jak przechowujecie swoje pomadki i inne produkty do ust?
Macie takie organizery jak ja, czy preferujecie inny sposób organizacji?
Koniecznie piszcie w komentarzach. 

Pozdrawiam

Zostaw ślad po swojej obecności tutaj. 
Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego tworzenia.
Jeśli jeszcze Cię nie obserwuję, podaj link do swojego bloga, a na pewno tam zajrzę. 
Zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym.