24 grudnia 2016

#Blogmas2016 | Świąteczne wspomnienia


Mam liczną Rodzinę, cztery siostry i jednego brata. Wszyscy mają też już własne Rodziny. Razem jest nas 26 osób. Liczne rodzeństwo to wiele radości, ale też sporo kłótni o drobnostki. 

Najmilsze wspomnienia mam z dzieciństwa. Pamiętam jak cieszyłam się z otrzymanych prezentów. Z racji tego, że jestem najmłodsza, moim obowiązkiem było ich rozdanie. Bardzo się spieszyłam z jedzeniem i ciągle dopytywałam czy już mogę. 

Wtedy na Wigilię byliśmy w komplecie. Obecnie część mojego rodzeństwa mieszka za granicą i odkąd wyjechali nigdy nie było tak, że na Boże Narodzenie byliśmy wszyscy. Zawsze brakowało jednej osoby, czasem dwóch. 

Chciałabym, aby jeszcze kiedyś zdarzyło się tak, że będziemy wszyscy razem. 

To już ostatni post z blogmasowej serii. 
Jest mi niezmiernie miło, że mogłam uczestniczyć w tym wyzwaniu. 
Dziękuję za wiele przemiłych komentarzy i za Waszą obecność tutaj. 

Pozdrawiam