01 grudnia 2016

#Blogmas2016 | List do Świętego Mikołaja


Każdy z nas będąc dzieckiem pisał list do Świętego Mikołaja. Mamunia liścik niosła na pocztę i wysyłała oczywiście… To Mama w dzieciństwie była naszym Świętym Mikołajem.



Tak naprawdę jeszcze wielu z nas w dorosłym życiu wierzy w istnienie Mikołaja i wpaja tą wiarę swoim dzieciom. Nie jestem absolutnie temu przeciwna. Już nie pamiętam w jakim wieku ja dowiedziałam się, że jednak to nie Mikołaj przynosi prezenty. Wiem, że stało się to bardzo szybko, ponieważ mam liczną Rodzinę i jestem najmłodsza z rodzeństwa, także sami rozumiecie. To Kochani Rodzice podkładali je pod choinę, kiedy my wypatrywaliśmy Pierwszą Gwiazdkę.


Przeczytajcie, o co ja, obecnie w dorosłym już życiu, świadoma nieistnienia Świętego Mikołaja, poprosiłabym Go w moim liście.


A jak Wasze listy, już wysłane?
Uświadamiacie własne dzieci, że to nie Mikołaj podrzuca prezenty pod choinkę?

Pozdrawiam