07 listopada 2016

#Wishlista | Avon (15/2016)


Tym razem postanowiłam się zaopatrzyć w kosmetyki firmy Avon. W promocji jest akurat mój ulubiony zapach. Tak więc przy okazji tego zamówienia spodobało mi się kilka fajnych kosmetyków, które pragnę mieć.


Woda perfumowana Premiere Luxe 50 ml 
Nuty magnolii, jaśminu i gardenii. Mój ulubieniec. 

Woda perfumowana Avon Life dla Niej 50 ml 
Nuty irysa, lilii i fiołka. Jestem ciekawa tego zapachu, w katalogu pachnie pięknie. 

Podkład matująco - antystresowy 30 ml
Interesuje mnie ten produkt w kolorze Nude. 

Korektor rozświetlająco - antystresowy 6 ml
Dla mnie najjaśniejszy odcień Fair.

Spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci 50 ml
Przyda mi się, ponieważ od razu po pomalowaniu chciałabym coś robić. Chyba każda z nas nie lubi czekać, aż klasyczny lakier wyschnie. 

Lubicie markę Avon?
Korzystacie z jej dobrodziejstw?
Jak sprawdzają się u Was kosmetyki tej marki?

Pozdrawiam