20 listopada 2016

#ChcęByćFit | Tydzień 2.


Aby zrzucić parę zbędnych kilogramów i poczuć się lepiej postanowiłam przejść na dietę. Moje wyzwanie trwa od 24 października 2016 r. W tym poście pragnę przedstawić Wam 2. tydzień mojej diety. Relację w tygodnia 1. możecie zobaczyć w poście #ChcęByćFit | Tydzień 1. Posiłki jakie spożywałam nie różniły się zbytnio od tych z pierwszego tygodnia, były jedynie nieco mniejsze. Aby je zobaczyć możecie zerknąć do poprzedniego posta z tej serii lub na zdjęcie główne. Nadal trzymam się postanowienia, aby nie przekraczać 1200 kcal. Dostałam podpowiedzi, że to za mało. Jednak nie zwiększam planowo ilości, jedynie kiedy zdarzy mi się zjeść więcej, nie biegnę tego spalić.

Woda, oczywiście nie zapomniałam o niej, norma minimum 1,50 l dziennie spełniona.

Jeśli chodzi o ćwiczenia to na chwilę obecną niezmiennie spinning, do 50 min. dziennie.

Efekt z 2. tygodnia nie jest powalający. Od początku kuracji ubyło 1,80 kg.

Co myślicie?

Pozdrawiam