02 listopada 2016

#ChcęByćFit | Tydzień 1.


Aby zrzucić parę zbędnych kilogramów i poczuć się lepiej postanowiłam przejść na dietę. Moje wyzwanie trwa od 24 października 2016 r. W tym poście pragnę przedstawić Wam 1. tydzień mojej diety. Przedstawię posiłki, ćwiczenia, a także efekty. Wartości kaloryczne posiłków nie są dokładne. Liczę w przybliżeniu, ale trzymam się tego, żeby nie przekraczać 1200 kcal. Jeśli jednak zdarzy się zjeść więcej, to nie martwię się, bo codziennie ćwiczę. 


Główne posiłki i przekąski, które spożywałam w ciągu 1. tygodnia. Jest ich niewiele, ponieważ często się powtarzały. 



Śniadania
                                       

 

3 kromki chleba pszennego z twarogiem półtłustym i dżemem truskawkowym, a do tego zielona herbata. 

335 kcal

3 wafle ryżowe ze słonecznikiem, mielonka tyrolska, serek wiejski i pomidor oraz zielona herbata.

250 kcal

 

Owsianka na mleku z zielonymi winogronami oraz zielona herbata.

320 kcal

Owsianka na mleku z bananem i zielona herbata. 

370 kcal


Obiady
                                       



Smażona bez panierki pierś z kurczaka z brązowym ryżem i pomidorem. 

370 kcal

Pizza z szynką i pieczarkami (grzech). 
790 kcal


Smażona bez panierki pierś z kurczaka z brązowym ryżem i surówką z kapusty. 
440 kcal

Żołądki drobiowe w sosie z brązowym ryżem i surówką z kapusty. 
410 kcal


Fasolka po bretońsku. 
500 kcal

Kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami i surówką z kiszonej kapusty. 
470 kcal


Kolacje
                                       



Koktajl z jogurtu naturalnego z bananem lub z bananem i jabłkiem. 

370 kcal


Przekąski
                                       



Wafle ryżowe ze słonecznikiem, serek wiejski i pomidor. 

170 kcal

Pistacje solone. 
210 kcal


Sałatka węgierska z papryką i wafle ryżowe ze słonecznikiem. 
330 kcal

Szprot w sosie pomidorowym oraz wafle ryżowe ze słonecznikiem. 
340 kcal


Woda
                                       

Nie zapominałam oczywiście na nawadnianiu organizmu, średnio dziennie wypijałam ok. 1 520 ml wody. 

Pn - 1 850 ml
Wt - 1 850 ml
Śr - 1 500 ml
Cz - 1 500 ml
Pt - 1 500 ml
Sb - 1 400 ml
Nd - 1 050 ml


Ćwiczenia
                                       


Spinning
Pn - 46 min
Wt - 52 min
Śr - 48 min
Cz - 35 min
Pt - 38 min
Sb - 45 min
Nd - 41 min


Razem 305 min, więc moje postanowienie o jeździe na rowerze stacjonarnym 5 godzin tygodniowo spełnione w 100%. 



Na koniec efekt jaki przyniósł mi tydzień diety 
to -1,50 kg
Tym razem nie odpuszczę. 


Co myślicie?


Pozdrawiam