11 października 2016

#Manicure | W roli głównej Single


Przedstawiam Wam manicure, w którym główną rolę odgrywa Lakier do paznokci marki Butterfly Collection z serii Single o numerze 403
Do wykonania tego manicure użyłam trzech produktów. 


Jako bazę zastosowałam słynną Skoncentrowaną odżywkę do paznokci 8w1 Total Action od Eveline Cosmetics


Następnie tytułowy lakier do paznokci. Jest to taki ciemny turkus. Nałożyłam trzy cienkie warstwy, ponieważ krycie przy dwóch warstwach nie do końca mnie zadowoliło. 


Za top coat posłużył mi bezbarwny lakier do paznokci z Wibo z serii Express growth



Jak Wam się podobają moje paznokcie?
Szukam dobrej bazy. Mam nadzieję, że mi jakąś polecicie. Liczę na Was. 

Pozdrawiam 

Zostaw ślad po swojej obecności tutaj. 
Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego tworzenia. 
Podaj link do swojego bloga, na pewno tam zajrzę.
Zaobserwuj, a odwdzięczę się.