23 października 2016

#Manicure | Klasyczny kolor od Bell


Przedstawiam Wam manicure wykonany lakierami do paznokci marki Bell. Dwa kolorki z serii Fashion colour. Pierwszy - klasyczna czerwień o nr 310, drugi - taki jakby morelowy o nr 322.


Do wykonania całego manicure użyłam czterech produktów. 

Baza - skoncentrowana odżywka do paznokci 8w1 Total Action od Eveline Cosmetics. Niestety nie znalazłam jeszcze odpowiedniej bazy. 


Jeżeli chodzi o czerwień, to nałożyłam dwie warstwy produktu (nr 310). Za pomocą taśmy klejącej przedzieliłam paznokieć palca serdecznego ukośnie na pół i nałożyłam jedną warstwę koloru morelowego (nr 322).


Motylek i kwiatek to niestety nie moje odręczne dzieło. To naklejki. Motylek na palec serdeczny, kwiatek na kciuk.



Za top coat posłużył mi tradycyjnie bezbarwny lakier do paznokci z Wibo z serii Express growth




Poprzedni manicure możecie zobaczyć klikając w ten post: #Manicure | W roli głównej Single


Jak Wam się podobają moje paznokcie?
Co sądzicie o lakierach Bell?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam 

Zostaw ślad po swojej obecności tutaj. 
Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego tworzenia. 
Podaj link do swojego bloga, na pewno tam zajrzę.
Zaobserwuj, a odwdzięczę się.