24 października 2016

#ChcęByćFit | Początek wielkich zmian


Seria postów pod tytułem #ChcęByćFit to teksty relacjonujące moje zmagania ze zbędnymi kilogramami. Wiele razy próbowałam zrzucić parę kilo, jednak kiedy się to udało spoczywałam na laurach i wracałam do starych nawyków żywieniowych i trybu życia, a co za tym idzie przybierałam na wadzę więcej niż zrzuciłam.


Moją "batalię" trzymałam w tajemnicy i chyba ta tajemnica sprawiała, że nie miałam skutecznej motywacji do wytrwania w postanowieniu. Zaczynam tę serię i piszę tego posta z nadzieją, że tym razem będzie inaczej. Będę miała świadomość, że wiecie o tym i muszę trzymać się swoich zamierzeń, żeby nie stać się w Waszych oczach gołosłowną i niewiarygodną osobą. 

W głowie układam sobie już pewien plan działania, posiłki i ćwiczenia. Jednak mam nadzieję, że wśród Was znajdą się osoby, które również były w podobnej sytuacji. Polećcie mi proszę ciekawe przepisy na posiłki i ćwiczenia na początek. 

Nie myślcie absolutnie, że jestem desperatką, albo że się nad sobą użalam "jaka to ja jestem gruba". Nic z tych rzeczy, Uświadomiłam sobie, a może dorosłam do decyzji, że czas się "ogarnąć". 

Już niebawem pokażę Wam z jakich pomocnych aplikacji na telefon korzystam. A na ten tydzień, jeśli chodzi o ćwiczenia to planuję na początek 5 godzin na rowerku stacjonarnym. 

Pozdrawiam 

PS. Dzisiaj jest Światowy Dzień Walki z Otyłością!

Zostaw ślad po swojej obecności tutaj. 
Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego tworzenia. 
Podaj link do swojego bloga, na pewno tam zajrzę.
Zaobserwuj, a odwdzięczę się.