08 września 2016

#Rozdania | Ogłoszenie zwycięzcy rozdania urodzinowego



Rozdanie organizowane było z okazji moich urodzin. Tak, dzisiaj kończę 26 lat. Dostałam od Was wiele wiadomości z pięknymi życzeniami, za co serdecznie Wam wszystkim dziękuję. Z tej okazji chciałam obdarować kogoś miłym prezentem. 




Napłynęło niewiele zgłoszeń, trochę się zmartwiłam tym, jednak było kilka miłych osób spośród których wybrałam zwyciężczynię.



Sylwia Kuzioła (Sylwia testuje i radzi)

Sylwia prowadzi fantastycznego bloga, więc wszystkich zachęcam do odwiedzenia. Pozostałym bardzo dziękuję za udział. Przewiduję jeszcze wiele rozdań na moim blogu i mam nadzieję, że frekwencja będzie większa. 

Sylwio - serdecznie Ci gratuluję i proszę o zgłoszenie się na e-mail passionapartoflife@gmail.com z tytułem: Zwyciężczyni rozdania urodzinowego. 


Miłego wieczoru!

Pozdrawiam