06 lipca 2016

#Zakupy | Małe Rossmann'owskie zakupki




Odkąd otworzyli Rossmann'a w dwóch miastach niedaleko miejsca, w którym mieszkam bywam w nich często, jak nie w jednym to w drugim. Aha, opowiem Wam jeszcze o moim takim postanowieniu na okres wakacji. Postanowiłam nie kupować kosmetyków pielęgnacyjnych, ani kolorówki. Będę uzupełniała jedynie braki. A pomóc ma mi w tym moja Siostrzenica, jest ze mną przez całe 2 miesiące wakacji. Jej zadaniem jest powstrzymanie mnie przed kupnem czegoś czego nie powinnam, gdybym ja się zapomniała. Prawdę mówiąc to dużych zakupów często nie robię, nie dubluję produktów o tym samym działaniu, aby tylko je przetestować. Akurat podczas czerwcowego pobytu w tej drogerii poczyniłam takie małe zakupki.



Hean natura Slim no limit Kuracja ujędrniająca Peeling cukrowy do ciała Limonka i żeń-szeń. Akurat skończył mi się peeling z Joanny, więc postanowiłam wypróbować tego cukrowca. Za opakowanie o pojemności 200 ml zapłaciłam w promocji 6,99 zł (cena regularna 10,49 zł).

Delia Cosmetics GOOD FOOT Ziołowa sól do kąpieli stóp Ekstrakt z dzikiej mięty, alantoina, mikro i makroelementy. Przyznam się szczerze, że nigdy wcześniej soli do stóp nie używałam, stąd ten zakup i pomysł, aby wypróbować. Za pojemnik 570 g zapłaciłam 7,49 zł.

Delia Cosmetics GOOD FOOT Krem do stóp odżywczo-regenerujący Masło shea. Próbka kremu o pojemności 8 ml dołączona była do soli. Fajny dodatek do przetestowania. 

Rossmann For your beauty Rękawica do masażu. Pomyślałam sobie "Czemu nie?". Będzie idealna do masażu ciała i peelingu podczas kąpieli. Cena na promocji 2,69 zł (cena regularna 4,29 zł). 

Znacie te produkty? Jak się sprawdza ten peeling? 
Może kupiłyście ostatnio te same produkty?
Koniecznie dajcie znać!

Tutaj możecie zobaczyć moje zakupy z ostatnich miesięcy:

Pozdrawiam

Zostaw ślad po swojej obecności tutaj. 
Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego tworzenia
Podaj link do swojego bloga, na pewno tam zajrzę.
Zaobserwuj, a odwdzięczę się.