18 lipca 2016

#Recenzje | Compeed Sztyft przeciw pęcherzom




Swego czasu byłam subskrybentką beGlossy. W jednym z pudełek znalazłam Sztyft przeciw pęcherzom od Compeed, którego producentem jest Johnson&Johnson. Na początku miałam do tego produktu sceptyczne nastawienie, jednakże po pewnym czasie zdecydowałam, że skoro taki produkt posiadam to go przetesuję. Tak też zrobiłam.


Compeed Sztyft przeciw pęcherzom w niewidoczny sposób zapobiega pęcherzom i otarciom. Natychmiast ogranicza ocieranie skóry. Niewidoczony i idealny przy odkrytym obuwiu. Nie powoduje efektu ślizgania się stóp. 

Natychmiast i w całkowicie niewidoczny sposób organicza ocieranie skóry, aby zapobiegać powstaniu otarć i pęcherzy. 

Skład: Hydrogenated Vegetable Oil, Stearyl Alcohol, Octydodeanol, Pheonoxyethanol, Parfum.


Cena: Otrzymany w GlossyBoxie, więc trudno mi określić cenę. W zależności od miejsca, w którym kupujemy cena kształtuje się w granicach od 11,11 zł do 20,79 zł (ceneo.pl).

Produkt mieści się w półprzezroczystym zielonym opakowaniu o pojemności 8 ml. Opakowanie sztyftu można porównać do opakowania pomadki. Jest bardzo wydajny. Używam go od 3 lat i spokojnie mogę stwierdzić, że przez drugie tyle mi posłuży.

Sztyft ma zbitą konsystencje, które mięknie podczaskontaktu ze skórą. Zapach nie jest przyjemny i trudno mi go określić, jest chemiczny. Nie wyczuwalny po aplikacji. 


Sztyftu używam zawsze, gdy pierwszy raz zakładam nowe buty lub gdy wiem, że moje stopy długo w butach pozostaną. Rozprowadzam w miejscach, gdzie wiem, że zazwyczaj buty mogą mnie obgryźć. Smaruję nad piętą, poniżej kostki oraz w pobliżu palców. Produkt pozostawia tłustą powłokę, jednak nie jest bardzo widoczna, można powiedzieć, że jest matowa. 


Produkt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył już od pierwszego użycia. Nie pamiętam kiedy po raz ostatni miałam odcisk lub otarcie na stopie. Kiedy się skończy na pewno kupię następne opakowanie (nie nastąpi to szybko). Dostępny jest w Rossmann'ie za ok. 19,60 zł. 


Do sztyftu dołączony był Plaster na pęcherze średni Compeed, jednak jeszcze nie miałam okazji go użyć.

Znacie ten produkt?
Jak się u Was sprawdza?
Koniecznie napiszcie w komentarzach.

Pozdrawiam 

Zostaw ślad po swojej obecności tutaj. 
Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego tworzenia
Podaj link do swojego bloga, na pewno tam zajrzę.
Zaobserwuj, a odwdzięczę się.