02 lipca 2016

[Projekt denko] Produkty zużyte w ciągu pół roku '16



Postanowiłam nie publikować miesięcznych Projektów denko, ponieważ z doświadczenia wiem, że jest do bardzo mało produktów. Ostatnie denko z grudnia 2015 możecie zobaczyć tutaj. Przez pół roku nazbierało mi się bardzo dużo "śmieci", które przechowywałam w dwóch torbach. Postanowiłam je Wam przedstawić. 




Ziaja Oliwkowe mydło pod prysznic - bardzo lubię produkty tej firmy, cenię je i zawsze do nich wracam. Ziaja ma wiele mydełek pod prysznic w swej gamie dlatego nadal będę testować.

Le Petit Marseiliais Delikatny żel pod prysznic Biała brzoskwinia i Nektarynka - bardzo fajny produkt, spełnia swoje zadanie i ma przepiękny zapach.

Joanna Naturia Peeling myjący z kiwi wygładzający - lubię zapach kiwi i zielone produkty, będę testować nadal produkty Joanna.




Ziaja Multimodeling Balsam do ciała wysmuklający nogi, brzuch, pośladki - recenzję tego produktu znajdziecie tutaj.

Playboy Play it Sexy Balsam do ciała - ten produkt dostałam dawno temu w GlossyBoxie, ma przepiękny zapach.

Gillette Simply Venus Maszynki do golenia - bardzo lubię te maszynki i zawsze po nie sięgam kiedy jestem w Biedronce czy Rossmann'ie.

Go pure Chusteczki odświeżające Red cherry - ładny zapach, jednak chyba nie kupię ponownie, zostało mi jeszcze 2 opakowania.

FM by Federico Mahora Perfumy damskie 18 - otrzymane w prezencie i zużyte do końca, jednak nie wrócę do nich. A jakie Wy macie spostrzeżenia co do tego produktu?





Garnier Czysta Skóra 3 w 1 Płyn micelarny do cery tłustej ze skłonnością do niedoskonałości - bardzo dobry płyn, idealny dla mojej cery.

Lirene Peeling Gruboziarnisty głęboko oczyszczający Wyciąg z czarnej borówki - bardzo lubię za zapach i mocne zdarcie.

Efektima Mineral Spa Peeling + Maska + Krem myjący do twarzy 3 w 1 - nie mam zdania.

Avon Podkład matujący Nude - dobry produkt, odcień pasuje do mojej cery, ale nadal testuje i jeszcze nie znalazłam ulubionego.

Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector Light - niestety nie trafiłam z tym produktem, nie nadaje się do mojej tłustej cery.

Wibo Dollslash ultra volume Pogrubiająca maskara Efekt sztucznych rzęs - daje fajny efekt pogrubionych rzęs.

Benefit They're Real! Mascara - idealne wydłużenie, jednak szczoteczka ma takie włosie, że za każdym razem brudziłam powiekę. Dostałam ten produkt w GlossyBoxie.

Bielenda Vanity Krem do depilacji Ultra delikatny - totalny bubel, nie polecam.

Rossmann For your beauty Szczotka do twarzy - możecie poczytać więcej tutaj.



Garnier Fructis Goodbye domage Szampon wzmacniający - bardzo dobry produkt, niedługo pojawi się osobny post na temat tego szamponu i odżywki z tej samej serii
 
Perfekt.me Natural oils repair Maska do włosów - więcej możecie przeczytać tutaj.



Flos-lek Krem do stóp i pękających pięt - dobry produkt o gęstej konsystencji, jednak według mnie za wolno się wchłania. 
 
Eveline Cosmetics SOS Profesjonalny peeling do stóp, SOS Profesjonalna maska do stóp - czasem warto zrobić takie zabiegi swoim stopom. Kupione w Rossmann'ie. Na pewno ponownie po nie sięgnę. 


Lakier do paznokci firmy nieznanej w kolorze czarnym - zasechł. 
 
BeBeauty Zmywacz do paznokci nawilżająco - zmiękczający - więcej o tym produkcie możecie znaleźć tutaj.


Colgate Whitening Pasta do zębów - dobra, spełnia swoje zadanie.

Colgate Max White One Pasta do zębów - przetestowałam, jednak większego wybielenia nie zauważyłam.

Ziaja mintperfekt sensitiv Pasta stomatologiczna przeciwpróchnicza - lubię produkty tej marki i ze względu na to przetestuję pełnowymiarowy produkt pasty i płyn z tej samej serii. 


Discreet zone plus Wkładki higieniczne - bardzo dobry produkt i w 100% spełnia swoje zadanie.

Intimea Emulsja do higieny intymnej - bardzo dobry produkt, kupuję go w Biedronce i na pewno kupię ponownie.  

Intimea Chusteczki do higieny intymnej - zawsze mam tego typu produkt w torebce i uważam, że każda kobieta powinna ich używać.

Naturella Podpaski higieniczne - jak dla mnie najlepsze. 

Always Podpaski higieniczne - trochę mi nie podeszły, nie kupię ponownie.    


Carea Bawełniane płatki kosmetyczne Aloe Vera - spełniają swoje zadanie, zawsze sięgam po nie w Biedronce, używam ich najczęściej.

Femme Płatki kosmetyczne - spełniają swoje zadanie.

Bella Bawełniane płatki kosmetyczne - spełniają swoje zadanie. 


Jak tam Wasze denka?


Pozdrawiam