12 lipca 2016

[Dylemat] Męska woda toaletowa



Niedługo przyjeżdża mój Partner, dlatego chciałabym sprawić Mu spóźniony prezent urodzinowy. Jako, że zawsze z tej okazji obdarowywałam Go biżuterią lub galanterią skórzaną, w tym roku chciałabym podarować Mu wodę toaletową. 
Postanowiłam poprosić Was o pomoc w wyborze. Wiem, że mój Luby rzadko zagląda na mój blog, więc zapewne ten post Mu umknie. 

W celu znalezienia odpowiednich perfum skorzystałam ze strony internetowej iperfumy.pl i tam też chciałabym je zamówić. Wybrałam kilka propozycji, ale ostatecznie nie mogę się zdecydować, ponieważ dobrze nie znam tych zapachów. Mój Partner lubi przeróżne zapachy i jest wybredny, coś musi mu dobrze wpaść w gusta, żeby zaczął tego używać. 

Może Wasi partnerzy używają którychś z przedstawionych, lub same sprawiłyście im takie w prezencie?








Co myślicie o moich propozycjach? 
Które wybrać? 

Pozdrawiam 

Zostaw ślad po swojej obecności tutaj. 
Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego tworzenia
Podaj link do swojego bloga, na pewno tam zajrzę.
Zaobserwuj, a odwdzięczę się.