11 maja 2016

#Zakupy | Buszowanie w Rossmannie



Kilka nowych produktów pojawiło się w moim koszyku w Rossmannie podczas majowych zakupów kosmetycznych. Niektóre od dawna miałam w planach kupić, jednak nie zawsze się składało, abym to zrobiła.

Płyn do płukania jamy ustnej Listerine Total Care. Na chwilę przeze mnie zapomniany. Wróciłam jednak do niego po Eludrilu (zapisanym przez stomatologa). Nadaje uczucie świeżości oraz pozwala utrzymać dziąsła w zdrowiu. Cena ok. 18 zł za 500 ml.

Eveline Cosmetics 2 w 1 SOS Profesjonalny peeling do stóp i Profesjonalna maska do stóp. Ten produkt "sam wskoczył" do mojego koszyka. Stopy po zimie potrzebują porządnego zdarcia i odżywienia. Ten zestaw ma to zapewnić. Cena ok. 3 zł za 2 produkty po 6 ml.

Peeling gruboziarnisty mineralny Perfecta do cery mieszanej i tłustej. Lirene, którego dotychczas używałam jest już niestety na wykończeniu. Postanowiłam przetestować coś nowego. Peeling ma zredukować nadmiar sebum, wygładzić skórę oraz głęboko ją oczyścić. Cena ok 2 zł za 2 produkty po 5 ml.

CleanHands Antybakteryjny żel do rąk z aloesem i prowitaminą B5 działa bez użycia wody i zabija 99,9% bakterii. Miałam w planie zakupić go już jakiś czas temu, jednak nadam mam chusteczki odświeżające. Taki żel jest jednak bardzie praktyczny. Mała, 50 ml buteleczka nie zajmuje dużo miejsca, a poza tym nie ma problemu w sytuacji kiedy nie mamy gdzie wyrzucić zużytej chusteczki, Cena ok, 5 zł za 50 ml buteleczkę.


Czy używacie lub używałyście tych produktów?
Jak się u Was sprawdziły?
Jaki peeling do stóp polecacie? 

Pozdrawiam 



Przypominam również o rozdaniu, do którego możecie się przyłączyć na Facebooku, trwa do 31 maja 2016 r. 
Serdecznie zapraszam.



Wszelkie informacje znajdziecie w poniższych linkach!


Zapraszam także to zapoznania się z poprzednimi postami z tej serii!
1. [Zakupy] Kosmetyki z urodomania.com, ekobieca.pl, kosmetykomania.pl
2. Kilka nowości w mojej kosmetyczce
3. ZAKUPY # 7: Sierpień