04 marca 2016

#Recenzje | Perfect Lady Lakier Glamour Professional



Lakier marki Perfect Lady z serii Glamour Professional przeznaczony jako baza do robienia francuskiego manicure'u. Kupiłam go bardzo dawno, jednak użyłam może dwa razy. Teraz odkryłam go na nowo. 



W chwili zakupu wiedziałam, że będzie mi służył jako zwykły lakier do paznokci.


Na zdjęciach widać 3 warstwy lakieru. Mam go na paznokciach już 6 dni i sama jestem zdziwiona. Widać jedynie lekki odrost. Bardzo szybko schnie, jest lekko połyskujący, bardzo trwały i najważniejsze, że nie odpryskuje. 


Kolor FM-207 Lakier Glamour maskujący róż

Cena za 10 ml produktu to 9,00 zł.

Jeśli jesteście zainteresowane tym produktem możecie zerknąć na stronę producenta oraz do sklepu internetowego.
Istnieje szeroka gama kolorystyczna tych lakierów.

Znacie ten produkt?
Co o nim myślicie?

Pozdrawiam