09 stycznia 2016

[Projekt denko] Ostatni malutki projekt denko z 2015 roku - Grudzień




To już ostatni projekt denko z grudnia 2015 roku. Jednocześnie chcę poinformować Was, że zaprzestaję publikowania miesięcznych postów z denkiem. Zauważyłam, że z miesiąca na miesiąc zużywam coraz mniej i bez sensu jest pokazywanie Wam 3-5 pustych opakowań. 

Ostatnio też przeczytałam posta na pewnych blogu, którego też nie chcę tu ujawniać, o istocie i historii projektu denko. Osobiście bardzo dotknęły mnie te słowa. Autor krytykował, iż blogerki często pokazują wszystko co im się akurat w domu skończyło, że przesadą jest pokazywanie pustego opakowania po podpaskach. Dlatego też i z tego powodu postanowiłam ograniczyć tego typu posty na moim blogu. 

W grudniu zużyłam jedynie 3 produkty, z czego dwa to przeciwłupieżowe szampony do włosów. 

Garnier Fructis Szampon przeciwłupieżowy Citrus Detox - produkt jako tako spełniał zadanie, mył włosy, jednak efektu zwalczenia łupieżu nie zauważyłam. Włosy z łupieżem skłonne są też bardziej do przetłuszczania i ten szampon był do włosów przetłuszczających się przeznaczony, jednak także nie zauważyłam ograniczenia przetłuszczania na moich włosach. Kupiłam go w Biedronce, niestety już nie pamiętam za jaką cenę. Wiem, że nie kupię go ponownie. 

Nizax Activ Szampon leczniczy - na temat tego produktu pisałam w tym poście

Ziaja Oczyszczanie Liście manuka Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień/na noc - produkt bardzo dobry, jednak ostatecznie zdecydowałam się na żel normalizujący z tej serii, ponieważ codzienny peeling tym żelem nie jest dobry dla mojej cery. Jednakże produkt godny polecenia. Uwielbiam produkty tej firmy.

Jak wyglądają Wasze grudniowe denka?
Znacie te produkty?

Pozdrawiam