05 grudnia 2015

[Projekt denko] Październik Listopad 2015




Kolejne miesiące mijają, przelatują mi przez palce nawet nie wiem kiedy. Za chwilę koniec roku, czas podsumowań, a tym czasem kolejne zużycia, kolejny projekt za mną. Jestem z tego zadowolona i cenię osobę, która ten projekt zapoczątkowała. Dzięki temu zużywam produkty jak leci i niczego nie gromadzę jak to było parę lat temu. 




Ziaja Mydło pod prysznic Blubel na różowo żurawina poziomka. Mydełko bardzo wydajne. Przepięknie pachnie, tak słodko, że chciałoby się zjeść. Idealnie się pieni i jest wydajne. Mam już ww moim koszyku na stronie sklepu internetowego Ziaji kolejne opakowanie. 

Rexona Antyperspirant Invisible Black+White. Przy zakupach chwaliłam się, że nie żałuje rezygnacji z Aloe vera, ale tak było przy pierwszym opakowaniu, kiedy zaczęłam drugie, produkt przestał mnie chronić, kończę je i szukam czegoś nowego. Myślę nad blokerem. Jakie macie o nich zdanie?

Joanna Sensual Żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z miodowego melona. Mój pierwszy żel do depilacji, jednak spisał się bardzo dobrze. Produkt bardzo wydajny. Wystarczy wycisnąć bardzo mało, a pieni się niesamowicie i ładnie rozprowadza. 

Ziaja Oczyszczanie liście manuka Żel myjący normalizujący na dzień/na noc. Żel idealny dla mojej cery, idealnie oczyszcza, nie podrażnia, ma przyjemny zapach. Kolejna butelka także znajduje się w koszyku na stronie. Jest wydajny, wystarczy jedna pompka do użycia. Jestem zadowolona.

BingoSpa Cynkowa maska do twarzy aloes len rumianek. Miałam ją bardzo długo. Efektu "wow" nie zauważyłam. Zużyłam, ponieważ nie chciałam, żeby mi zalegała i nie chciałam też wyrzucać. Dodatkowo przykry zapach. Ale oczywiście nie zniechęcam, ponieważ czytałam też pozytywne opinie na temat tego produktu. 

Intimea Chusteczki do higieny intymnej kwas mlekowy i ekstrakt z nagietka. Bardzo dobry produkt. Każda kobieta powinna go mieć w torebce. 

Carea Bawełniane płatki kosmetyczne aloe vera. Produkt bardzo dobry i wiecie, że zawsze po nie sięgam. 

Jak Wasze denka? Niektóre już widziałam.
Co myślicie o blokerach?