16 września 2015

#Zakupy | Sierpień


Zakupy to seria postów, które będę Wam publikować nie tak jak dotychczas, po każdym razie bycia w mieście, lecz miesięcznie, będą pokazywane tutaj produkty, które kupiłam w ciągu danego miesiąca, więc proszę się nie dziwić, jeśli niektóre z produktów będą napoczęte. 

Ziaja 
Spray do stóp 
Ochrona przeciwgrzybicza 
Dezodorujący
Zdecydowałam się na ten produkt, ponieważ skończył mi się spray z Farmony Nivelazione i chciałam spróbować czegoś nowego. Muszę jednak używać tego typu kosmetyków, ponieważ od zawsze mam problem z nadmierną potliwością stóp. Używam go na bieżąco. Produkt bardzo ładnie pachnie i spełnia swoje zadanie.

Intimea 
Emulsja do higieny intymnej 
o właściwościach ochronnych 
Zrezygnowałam na chwilę obecną i Lactacydu na rzecz tego kosmetyku. Zbytnio nie odbiega od mojego ulubieńca. 

Intimea 
Chusteczki do higieny intymnej 
Ten produkt powinien znaleźć się pod ręką lub w torebce każdej kobiety. Przydatny. 

DAX Sun 
Samoopalacz w sprayu
Mam wielki problem z opalenie skóry na nogach, więc postanowiłam wspomóc się samoopalaczem. Użyłam go 2 razy. Po pierwszej aplikacji widoczne były smugi, ponieważ tak na prawdę nie wiedziałam jak się do tego zabrać. 

Rexona 
motionsense 
Invisible 
Black+White
Zamieniłam swoją ulubioną aloe vera na coś mocniejszego i nie żałuję.

Eveline Cosmetics 
Normalizujący tonik matujący 
3w1
Skończyła mi się woda termalna dotąd używana jako tonik, więc postanowiłam nabyć konkretny produkt przeznaczony do tonizowania skóry twarzy.

Ziaja 
Masło kakaowe 
Kremowa odżywka wygładzająca 
Włosy suche i zniszczone
Używam jej 2 razy w tygodniu, wygładza i nawilża włosy. Przepięknie pachnie.

Garnier 
Czysta skóra 
Płyn micelarny 
3w1
Do demakijażu twarzy postanowiłam kupić coś trochę innego, nie chcę na razie podawać konkretów, ale chyba przerzucę się na ten micel, zrezygnuję z różowego.


Które z tych produktów znacie i jak oceniacie działanie?
Jesteście zadowolone?