09 września 2015

[Projekt denko] Czerwiec Lipiec Sierpień 2015

Ciągle zastanawiam się czy robić projekt denko z jednego miesiąca czy kilku, za każdym razem podczas pisania tego typu posta mam ten dylemat. Jednak ostatecznie postanawiam tworzyć denka z każdego miesiąca osobno. Dlatego, że po pierwsze żadne puste opakowania nie będą u mnie zalegały dłużej niż miesiąc, a po drugie chcę się z Wami dzielić moimi postępami na bieżąco. 

Dzisiaj nazbierało mi się już tego trochę, więc zapraszam do lektury. 

Garnier Fructis Szampon wzmacniający Fresh Do włosów normalnych, szybko przetłuszczających się - szampon dosyć dobry, kupiony z tego względu, że włosy zaczęły mi się nadmiernie przetłuszczać, trudno jest mi stwierdzić czy spełniał swoje zadanie. 

Joanna Body Naturia Żel pod prysznic z grejpfrutem i pomarańczą Odświeżający - nie przywiązuję większej uwagi do tego jaki żel pod prysznic kupuję, ważne jedynie aby dobrze mył, pienił się i ładnie pachniał.

Eveline Cosmetics Głęboko odżywczy balsam do ciała pod prysznic 3 w 1 Argan Oil - dostałam kiedyś gratis próbkę tego balsamu, bardzo mi się spodobał i postanowiłam kupić pełnowymiarowy produkt, zawiodła mnie jedynie ta butelka, pompka przestała pompować kiedy na dnie było ok. 3 cm produktu.

Nivea Antiperspirant Pure Invisible - totalnie nie dla mnie i nie będę się dużo rozpisywać. 

Rexona vomen Aloe vera Fresh Antyperspirant - mój ulubiony produkt, do którego zawsze wracam, sprawdza się u mnie znakomicie.

Farmona Nivelazione Dezodorant do stóp 4 w 1 - takiego produkty potrzebuję zawsze, jest dobry, jednak nie przywiązałam się do niego na tyle, mam już nowy produkt innej marki.

Lactacyd Emulsja do higieny intymnej - co do tego produktu to jestem zdecydowanie na tak. 

Ziaja Naturalna oliwkowa maska do włosów regenerująca - bardzo dobry produkt, moje włosy były po nim gładkie i nie puszyły się.  

La Roche-Posay Woda termalna - stosowana jako tonik dobrze się spisała. 

Ziaja Kuracja antybakteryjna Krem redukujący trądzik - bardzo dobry krem dla osób z problemami skórnymi, można go stosować również na inne części ciała. 

Lirene Stop odwodnieniu Krem do rąk i paznokci Nawilżenie - dobry produkt, zapach trochę nie dla mnie, ale najważniejsze, że nawilżył.

Lactacyd Chusteczki do higieny intymnej Fresh - bardzo dobrze mieć takie chusteczki zawsze w torebce lub ogólnie pod ręką.  

Bourjois Mascara 1001 Cils 11 Black quartz - dotychczas moja ulubiona maskara, ma fajną zakręconą szczoteczkę, które idealnie tuszowała i podkręcała moje rzęsy.

Avon Color In A Blink Eye Liner And Shadow Pencil Kredka i cień do powiek 2 w 1 - używałam jedynie kredki, którą do końca zużyłam, nie chciałam zostawiać cienia bo wiedziała, że i tak go nie zużyję, ten produkt możecie zobaczyć tutaj

A jak Wasze denka się prezentują?