23 września 2015

ORGANIZACJA # 2: Pojemnik na pomadki i błyszczyki DIY




Pomadek i błyszczyków mam kilka, jednak zawsze miałam problem z wyborem. Poskładane w pudełku jedna na drugiej, słabo widoczne. Postanowiłam zrobić sobie organizer. Szkoda mi było wydawać pieniądze na profesjonalny akrylowy organizer. 

Do stworzenia własnego organizera wykorzystałam:
  • pudełeczko po czekoladkach Ferrero Rocher
  • kartkę papieru fotograficznego (nie miałam technicznego, a ten jest dość gruby)
  • linijka/ekierka
  • nożyczki
  • długopis



Z kartki wycięłam pięć elementów 7,5 cm x 6 cm i dwa elementy 14 cm x 6 cm.


Zgięłam każdy wzdłuż na pół.


Dłuższy element nacięłam w pięciu miejscach na grubość ok. 1 mm po 1,5 cm po stronie zgięcia.
Krótszy element w dwóch miejscach na tę samą grubość i długość. 


Następnie elementy połączyłam.


Włożyłam do pudełeczka. 


Całość prezentuje się jak poniżej. 


Mam nadzieję, że mój pomysł się Wam spodobał. 

Co myślicie o moim nowym organizerze?