04 sierpnia 2015

PIELĘGNACJA # 1: Poranna pielęgnacja twarzy

Pielęgnacja jest bardzo ważnym elementem dla zachowania zdrowia skóry naszej twarzy. W zależności od typu cery, produkty używane do pielęgnacji są różnorodne. Dla każdego typu cery używamy innych kosmetyków. Moją cerę określam jako mieszaną ze skłonnością do przetłuszczania oraz problematyczną w pewnych miejscach. Jako że każda kobieta swój typ określa indywidualnie ja przedstawiam produkty i czynności, które wykorzystuje podczas codziennej porannej pielęgnacji swojej twarzy. Jako że ciągle testuję i odkrywam nowe produkty stan mojej twarzy nie jest idealny, ponieważ nie znalazłam jeszcze kosmetyków, które idealnie jej odpowiadają.

Pierwszym krokiem jaki wykonuje po przebudzeniu jest zwilżenie twarzy letnią bieżącą wodą. Następnie w ruch idzie żel myjący normalizujący na dzień/na noc, obecnie używam Ziaja Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej Liście manuka. Masuję żelem twarz, aż się spieni, wtedy przepłukuję pod gorącą wodą moją Szczotkę do mycia twarzy For Your Beauty, którą możecie zobaczyć w tym poście i kontynuuję mycie. Po wykonaniu tej czynności spłukuję twarz letnia bieżącą wodą. Następnym krokiem jaki wykonuje jest spryskanie twarzy Wodą termalną z La Roche-Posay, ponieważ aktualnie używam jej jako swego rodzaju tonik. Czekam kilka sekund, aż woda się wchłonie, pozostałe na mojej twarzy krople przecieram zwykłą chusteczką higieniczną. Korzystam z Chusteczek higienicznych Delikatne z Biedronki, które pokazałam Wam ostatnio w poście z zakupami. Ostatnim krokiem jaki wykonuje jest nałożenie kremu, obecnie używam Kremu redukującego trądzik Ziaja med Kuracja antybakteryjna. W ten sposób przygotowuję moją twarz na zrobienie makijażu lub gdy go nie potrzebuję pozostawiam ją w tym stanie na cały dzień.

Czy Wasza pielęgnacja wygląda podobnie?
Jakie produkty zaproponowałybyście dla mojej cery?