23 czerwca 2015

#Zakupy | "Małe" zakupki


Dzisiejsze zakupy to całkowicie spontaniczny wypad, jednak owocny. Zobaczcie sami...

Para spodni i dwie bluzki, z których jestem bardzo zadowolona. Prezentują się tak...


Jakieś moje stałe produkty higieniczne. Chusteczki, które kupowałam zawsze były to Flossy z Netto jednak przy okazji bycia w Biedronce kupiłam Delikatne.

Książka, o której mówi wiele Youtuberek, była w Biedronce przeceniona z 36,00 zł na 24,99 zł. Jestem jej ciekawa.


Dwie całkowite nowości u mnie to peeling z Joanny oraz zestaw do depilacji twarzy z Bielendy. Kupiłam ten zestaw ponieważ nadal nie mogę dostać moich ulubionych plastrów Sensual.Czy je wycofali? Wiecie coś na ten temat?


Kupiłam też dwie ozdobne poszewki na moje Jaśki. Potrzebowałam je zmienić. Prezentują się tak...


Stosowałyście ten zestaw z Bielendy? 
Jestem bardzo ciekawa jak się spisuję?