16 czerwca 2015

ROZDANIA NA BLOGACH # 2: Wygrałam rozdanie u Patrycji


Patrycja z bloga Kobiecy Żywioł zorganizowała rozdanie bez okazji :) Zgłosiłam się z myślą, że znowu mi się i tak nie uda. Kiedy pojawiły się wyniki zajrzałam, żeby sprawdzić, która z dziewczyn miała szczęście i okazało się, że to ja wygrałam. Byłam akurat w pracy i kiedy zobaczyłam ten wynik, aż krzyknęłam z radości. Pierwszy raz udało mi się wygrać. 

Patrycja jest bardzo miłą blogerką i warto zajrzeć na Jej bloga. Jak się okazało mieszkamy od siebie tylko ok. 120 km. 

Od Patrycji otrzymałam:

Krem do rąk do skóry suchej Synergen happy day

Pogrubiająca maskara nadająca efekt sztucznych rzęs Wibo Dolls lash ultra volume "Rzęsy jak ta lala"

Lakier do paznokci Wibo Hello summer Nr 10

Lakier do paznokci Wibo Hello summer Nr 1

Gumka do włosów Invisibobble

Patrycja dołączyła także ładną kartkę z pozdrowieniami. 

Z wygranej jestem bardzo zadowolona.