11 czerwca 2015

[Projekt denko] Marzec Kwiecień Maj 2015



Tym razem znowu denko z kilku miesięcy. Wydaje mi się, że pokazywanie Wam 5 zdenkowanych produktów to trochę za mało. Przez te 3 miesiące zużyłam kilka produktów, które zalegały w mojej szufladzie, kilka nowości oraz kilka kupowanych na bieżąco. 

ZIAJA Naturalny oliwkowy szampon do włosów Codzienna pielęgnacja - kupiłam go razem z maską, której jeszcze nie zużyłam. Dobry produkt, razem działają dobrze na moje włosy. Są gładkie i nie puszą się.

C-THRU Żel pod prysznic - produkt jak każdy do tego celu, nie przywiązuję większej uwagi do produktów do mycia ciała, mają jedynie dobrze spełniać swoje zadanie.

LACTACYD Emulsja do higieny intymnej - bardzo dobry płyn. Kiedyś używałam Intima z Ziaji, ale zamieniłam go na ten i nie żałuje.

FARMONA RADICAL Mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających - odżywek bez spłukiwania w sprayu używam tylko po to, aby pomogły mi rozczesać włosy po myciu. Ta jest dobra i ma taki specyficzny zapach.

REXONA Aloe vera Antyperspirant w aerozolu - mój kolejny ulubiony produkt, nic nie chroni mnie bardziej niż ten antyperspirant.

IWOSTIN SENSITIA Żel do mycia hypoalergiczny - żel do mycia twarzy przeznaczony dla skóry wrażliwej, ja takowej nie mam. Dostałam go w beGlossy i zużyłam.

GARNIER Płyn micelarny 3w1 - co tu dużo mówić, mój ulubieniec i pewnie nie tylko mój.

CASHMERE Rozświetlający krem liftingujący - dobry krem, dostałam do z beGlossy, nie zrobił mi krzywdy, jedynie zapach mógłby być przyjemniejszy.

YVES ROCHER Hydra vegetal Żel-krem intensywnie nawilżający - kolejny produkt od beGlossy, nie mam o nim zdania, zdecydowanie za mały, żeby go ocenić. 

SESDERMA C-VIT - serum, które wystarczyło mi na dosyć długo, skóra po zastosowaniu była przyjemnie gładka.

ORIFLAME Giordani Gold Podkład upiększający Golden Beige - dobry kosmetyk jednak dla mojej cery zdecydowanie za ciemny.

RIMMEL London BB Cream Matte Light - próbka kremu, jednak mało na tyle by coś o nim powiedzieć. Jednak chciałabym wypróbować pełną wersję.

L'BIOTICA BIOVAX Intensywnie regenerująca maseczka Do włosów słabych ze skłonnością do wypadania - moją opinię na temat tego produktu możecie zobaczyć tutaj.

L'BIOTICA BIOVAX Intensywnie regenerująca maseczka Do włosów suchych i zniszczonych - recenzja już wkrótce.

POEZJA Zmywacz do paznokci - kupiony w osiedlowym sklepiku, bo akurat był potrzebny. Teraz używam biedronkowskiego i jestem zadowolona. 

JOANNA Sensual Plastry z woskiem do depilacji twarzy - używałam ich od zawsze, tzn. od kiedy zaczął pojawiać się u mnie wąsik, jednak w tym momencie nie wiem co się stało, ale nie mogę ich nigdzie dostać, w rezultacie musiałam skorzystać z usług Kosmetyczki. Bardzo dobry produkt.

COLGATE MaxFresh with Cooling Crystals Pasta do zębów - stała się obecnie moją ulubioną, zamieniłam nawet na nią moją zawsze wierną Colodent.

AQUAFRESH Family - kupiona jak to się mówi "z braku laku ...", nie mam o niej zdania. 

ORAL-B Essentialfloss Woskowana nić dentystyczna - ulubiona nić, której mam już któreś z kolei opakowanie i zawsze sięgam po nią. 

MAXIME Maszynki do golenia Potrójne ostrze - produkt dobry, zawsze takie kupuje kiedy jestem w Netto, używam ich naprzemiennie z biedronkowskimi. 

NATURELLA Ultra Calendula Tenderness Zapachowe podpaski higieniczne - dobry produkt, lubię je i często używam z tej firmy.

NATURELLA Classic Camomile Zapachowe podpaski higieniczne - jw.

NATURELLA Camomile Wkładki higieniczne - produkt niezbędny, jednak wolę te z Biedronki.

BELLA Płatki kosmetyczne - produkt niezbędny.

CLEANIC Pure effect Soft touch Płatki kosmetyczne - produkt niezbędny. 

To by było na tyle.