07 marca 2015

[Projekt denko] Styczeń Luty 2015



Witajcie,


dzisiaj czas na projekt denko. Ze względu na to, że zużyłam mało produktów będzie to denko z dwóch miesięcy. 

Odświeżający szampon do włosów Head&Shoulders cool menthol
Dobry produkt, dobrze myję włosy, ma ładny świeży zapach. Nie mam nic przeciwko niemu, więc kiedy spotkam go jeszcze na sklepowej półce to na pewno kupię. 

Żel pod prysznic Kamill Dzika róża
Kupiony przypadkowo, kiedy potrzebowałam czegoś do szpitala, wydajny, dobrze się pieni, prześliczny zapach. 

Tonik matujący Nivea Cera mieszana i tłusta
Produkt idealny dla mojej cery. Świetnie się spisywał. Na pewno w przyszłości kupię. 

Antyperspirant Rexona aloe vera
Mój ulubieniec. Zawsze do niego wracam. Jak dla mnie najlepszy produkt do ochrony przed potem. Już mam kolejne opakowanie. 

Pasta do zębów Colodent Super Świeżość
Ten produkt znacie na pewno, na moim blogu jest go bardzo dużo. Tej pasty używam najczęściej i pewnie będę jej używać nadal. 

Podkład Light Energy Radiant Look Miss Sporty
Kupiłam do kiedyś przypadkiem w jakiejś drogerii. Miał działać rozświetlająco i minimalizować niedoskonałości cery. Dla mojej skóry nie był odpowiedni, po prostu źle się nadkładał, ale zużyłam. Wiem, że nie kupię ponownie. 

Wkładki higieniczne Discreet plus
Bardzo często je kupuję w Biedronce. Dobry produkt i na pewno kupię ponownie. 

Płatki kosmetyczne Bella
Używam ich często zamiennie z płatkami z Biedronki. Co tu dużo mówić, spełniają swoje zadanie. 

Zapachowe podpaski higieniczne Naturella
Spełniają swoje zadanie, zawsze do nich wracam. Jak dla mnie niezastąpione. 


To byłoby na tyle.
Jak Wasze denka?

Pozdrawiam 
Anna P.