03 stycznia 2015

[Projekt denko] Grudzień 2014




Witajcie,

dawno mnie nie było. Przez to całe świąteczne zamieszanie, urlop mojego Partnera zaniedbałam bardzo czytanie i komentowanie Waszych postów. Jednak teraz powracam i mam zamiar się zrehabilitować. Przychodzę do Was z grudniowym denkiem...

LISTERINE TOTAL CARE 
Płyn do płukania jamy ustnej 
'według mnie najlepszy'

LACTACYD FEMINA 
Emulsja do higieny intymnej
'mój kolejny ulubieniec'

SOLUTIONS 
Nietłusty żel na noc
'musiałam go zużyć, więcej nie kupię'

COLODENT SUPER BIEL 
Pasta do zębów
'mój standard'

POSTQUAM 
Dotleniające chusteczki do demakijażu twarzy
'od beGlossy, co do chusteczek zmywających 
makijaż mam mieszane uczucia'

GO PURE 
Chusteczki odświeżające
'dobre'


Co myślicie o tych produktach?
Jak Wasze denko?


Pozdrawiam
Anna P.