01 grudnia 2014

#Zakupy | Drogeria niskich cen



Witajcie, 

mam dzisiaj dla Was haul kosmetyczny. Miałam kupić tylko dwie rzeczy, a jak zwykle kupiłam więcej. Moja słabość, z którą zawsze później jest mi źle.



Zobaczcie co przyciągnęłam z miasta...


L'oreal Paris Casting Creme Gloss 554 Ognista czekolada
Szampon koloryzujący, który kupiłam z tego względu, że postanowiłam przez jakiś czas nie malować włosów w ogóle, ale teraz mają taki dziwny kolor, taki nijaki. 24,99 zł

Eveline Cosmetics Głęboko odżywczy balsam do ciała pod prysznic Argan Oil
Miałam próbkę tego balsamu, tylko intensywnie nawilżającego, ale nie było takiego w drogerii w pełnym rozmiarze więc wzięłam taki. Tamten możecie zobaczyć tu i tu. 15,99 zł

Lirene Dermoprogram Peeling gruboziarnisty głęboko oczyszczający
Potrzebowałam peelingu, bo od dłuższego czasu żadnego nie używałam. Wzięłam ten bo lubię czuć peeling na skórze. A poza tym ma wygładzać i usuwać nadmiar sebum. 16,99 zł

Garnier Skin Naturals Płyn micelarny 3w1
Ten produkt był na mojej liście zakupów. Chusteczki mi się już kończą, a używam ich tylko dlatego bo są objęte projektem denko. A ten płyn jest moim ulubieńcem i musiałam go mieć. 21,99 zł

Laktacyd Femina Emulsja do higieny intymnej
Ten produkt również był na mojej liście. Emulsja z tego posta już mi się kończy, dlatego kupiłam nową. 13,99 zł

Nie szukam produktów w promocjach, ponieważ nie mam na to czasu, ale ty podane ceny bardzo różnią się od cen, które Wy płacicie za te produktu?



Pozdrawiam
Anna P. 

www.passionapartoflife.blogspot.com