06 listopada 2014

PROJEKT DENKO # 5: Październik 2014

Witajcie,

denko, denko i jeszcze raz denko. W sumie dużo tego nie było w październiku, ale zawsze coś. Przechodzę do rzeczy...



1. Loreal Paris Elseve Nutri-Gloss Cristal 
Szampon Upiększający
Szampon do mycia włosów, który sprawdził się u mnie znakomicie. Z pewnością kupię go ponownie. Kryształowe drobinki są niewidoczne na włosach, więc dziewczęta nie obawiajcie się. Warto wypróbować. Idealnie się pieni. Włosy są po nim miękkie i puszyste.

2. Bambino
Chusteczki dla niemowląt
Kupiłam je z zamiarem stosowania do ścierania makijażu, ale kompletnie się dla mojej skóry twarzy nie nadają. Skóra piecze, oczy szczypią. Skończyły swój żywot jako chusteczki do wycierania rąk po zrobieniu makijażu.

3. Clerena Caviar Slim Balm
Kawiorowy wyszczuplający balsam do ciała
Czy ma działanie wyszczuplające tego nie mogę stwierdzić, bo zużyłam tylko 30 ml tego produktu, a to zdecydowanie za mało. Ma konsystencję typową dla balsamów, zapach ładny.

4. Clarena Microcollagen & Peptide Luxury Cream
Luksusowy krem mikrokolagenowy z peptydami
Próbkę tego kremy dostałam podczas wizyty u kosmetyczki. Opakowanie wystarczyło na dwa użycia. Kremowa konsystencja, zapach ładny. Szybko się wchłania, pozostawia skórę matową.

5. Vollare Cosmetics Express Foundation 
Fluid liftingujący
:) aż wstyd się przyznać, że jeszcze zużyłam to starocie, które już dawno powinno być w niebie. Jednak nic złego nie zrobił mojej skórze. Czy któraś z Was miała takiego cudo kiedyś? Czy już nie pamiętacie?

6. Marion Olejki orientalne
Odżywienie włosów macadamia, ylang-ylang
Olejek do włosów o przepięknym zapachu i nie złym działaniu. Stosowałam na końcówki włosów, po każdym umyciu. Mogę powiedzieć, że się sprawdził. 


Pozdrawiam