22 listopada 2014

WISHLISTA # 1: Listopad 2014

Witajcie,


mimo, że jest już druga połowa listopada, a właściwie prawie jego koniec zamieszczam moją pierwszą chciejlistę, którą chcę zrealizować właśnie w listopadzie. Podzielę się z Wami takimi moimi pięcioma zachciewajkami, które już od dłuższego czasu po prostu chodzą za mną...




Lakier do paznokci Essie 501 Au natural
Dlaczego? 
Ponieważ lubię takie kolorki, są praktycznie neutralne. 
Idealne do pracy i w ogóle do wszystkiego. 

Książka Danielle Steel "Zwycięzcy"
Bardzo lubię czytać, szczególnie takie powieści jak pisze ta autorka. 
Właśnie skończyłam jedną powieść i nie mam w zanadrzu następnej. 

Sukienka "mała czarna"
Niezastąpiona w nagłych wypadkach. 
A poza tym nie mam takiej jeszcze w swojej szafie. 
A drugi powód to taki, że zbliża się Sylwestra. 

Zegarek na złotej bransolecie
Mój dotychczasowy jest już bardzo wysłużony. 
Czas zamienić na nowszy lepszy model. 
I właśnie taki mi się najbardziej podoba. 

Kominek zapachowy
Prawie każda blogerka, którą obserwuje posiada coś takiego w domu. 
Ja do tej pory radziłam sobie paląc malutkie zapachowe podgrzewacze. 
Teraz chcę to zmienić. 
Na rynku jest wiele bardzo różnorodnych zapachów, więc za pewne coś dla siebie znajdę. 


A jakie są Wasze zachciewajki? 
Pochwalcie się. 
Czy może coś z mojej listy przypadło Wam do gustu?


Pozdrawiam 
Anna P. 


www.passionapartoflife.blogspot.com