30 listopada 2014

[Projekt denko] Listopad 2014

Witajcie,

kolejny miesiąc za nami. Jak ten czas szybko leci, przepływa mi przez palce. Już ostatni miesiąc 2014 roku. I znowu jestem o rok starsza. 

Refleksje refleksjami, ale przechodzę o sedna posta. W tym miesiącu denko, jak na mnie to spore. Zużyłam, "aż" 12 produktów. 



Teraz będę po kolei opisywać produkty i dołączać zdjęcia, żebyście nie musiały przewijać do początku posta, żeby sprawdzić o czym piszę. 


Żel pod prysznic Oceania aromatic lemon energy
Baza cytrynowa Pozytywna energia, 500 ml
Żel pod prysznic kupiony w Biedronce, niestety nie pamiętam ile kosztował. Jest bardzo wydajny ponieważ, wystarczył mi na ponad dwa miesiące przy codziennym używaniu. Ładnie pachnie, świeżą cytryną, idealnie się pieni, co w żelach pod prysznic bardzo lubię. Nie przywiązuję większej uwagi do żeli pod prysznic jakich używam, więc nie wiem czy kupię go ponownie, ale jak mi wpadnie w ręce to owszem, może nawet inny zapach. 

GARNIER Płyn micelarny 3w1, 400 ml
Ten produkt został kupiony po zainspirowaniu się filmikami na YouTube i postami na blogach. Także dużo informacji na jego temat pozyskałam na wizażu. Zdecydowałam się na jego zakup, żeby sprawdzić czy naprawdę jest taki doskonały jak prawie wszyscy o nim mówią. Jak się okazało dla mnie też jest doskonały. Przypadł mi do gustu w 100%. Na pewno kupię go ponownie jak tylko zużyję chusteczki do demakijażu z Postquam. Kupiony w supermarkecie.


Marion, Natura Silk Jedwabna kuracja bez spłukiwania
Błyskawiczna odżywka do włosów farbowanych, 150 ml
Mam ją już od bardzo dawna i w końcu udało mi się ją zużyć. Jest bardzo wydajna. Ładnie pachnie. Włosy po jej użyciu znakomicie się rozczesują. Jest dwufazowa. Kupiona w drogerii.

Ziaja med, Kuracja antybakteryjna, Żel myjący, 200 ml
Znakomity żel do mycia twarzy dla mojej cery. To jest już moje trzecie opakowanie. Sprawdza się rewelacyjnie. Wystarcza spokojnie na miesiąc, może nawet dłużej. Nie podrażnia mojej skóry. Na pewno kupię ponownie. Zawsze kupuję go w aptece.


Eveline Cosmetics, Intensywnie nawilżający balsam do ciała pod prysznic, Argan Oil, 30 ml
Dostałam do gratis przy większych kosmetycznych zakupach w sieci. Obłędny zapach, który długo się utrzymuje na ciele. Myślę, że kupię go ponownie. Taka próbka wystarczyła na ok. pięć użyć. Nawilża skórę.

Joanna, Sensual, Plastry z woskiem do depilacji twarzy, 12 szt.
Kupuję je praktycznie od zawsze, od kiedy zaczęłam zwracać uwagę na mój nieszczęsny wąsik. Jedynie do jego usuwania używam tych plasterków. Już kupiłam kolejne opakowanie. Jedyną ich wadą jest to, że są za duże, cały plaster nie mieści się między nosem a wargą, dlatego ja przecinam je na ok. 6 mniejszych plasterków i w ten sposób je używam. Na początku próbowałam kleić cały, jednak bardzo podrażniałam sobie wtedy wargi. Do kompletu dołączona jest oliwka na podrażnienia. Której dla mnie po zużyciu plastrów, zostaje bardzo dużo.

La Roche-Posay, Anthelios XL, 50+, 3 ml
Próbka fluidu, którą dostałam w glossyboxie. Bardzo rzadka konsystencja, brzydki zapach. Wiem, że nie kupię ponownie pełnego produktu. 

Pasta do zębów, Colodent, Super świeżość
Mój must have, mogę powiedzieć, ulubiona pasta. Co tu więcej pisać.


Vichy, Capital soleil, SPF 50, 1,5 ml
Próbka kremu matujacego z gazetki Vichy dołączonej do jednego z pudełek glossyboxa. Nie mogę zbyt wiele powiedzieć. Wystarczyła na 2 użycia.

Organique, Mydło glicerynowe, 50 g
Mega. Super zapach, unoszący się w całej łazience. A jak wyglądało możecie zobaczyć tutaj.

Yu-Be Moisturizing Skin Cream, 3 g
Krem nawilżający glicerynowy. Dostałam w glossyboxie. Nie kupię ponownie pełnego produkty, ze względu na zapach. Ale działanie miał dobre. 

Tibelly, Płatki kosmetyczne, 120 szt. 
Kupione w Netto. Chyba najgorsze jakie miałam. Dziwnie pachną i nie są dla mnie po prostu dobre. Więcej raczej takich nie kupię.


A jak Wasze denka?



Pozdrawiam 
Anna P. 

www.passionapartoflife.blogspot.com