02 listopada 2014

#Recenzje | Marion, Zabieg laminowania

Witajcie,

dzisiaj na tapecie mamy Zabieg laminowania włosów firmy Marion. Pokazywałam go Wam w tym haulu kosmetycznym i tym projekcie denko, własnie w tym ostatnim poście zainteresowaliście się nim. Więc chcę teraz powiedzieć Wam jak się u mnie sprawdził. Jak już wiecie kupiłam do na allegro za 2,59 zł za 2 saszetki, jak dla mnie to stosunkowo nie dużo. 2 saszetki połączone są w jedno ładnie prezentujące się opakowanie, wystarcza to na 2 użycia, w zestawie mamy także czepek, do założenia na głowę po aplikacji produktu.




Producent mówi mam że:



  • laminowanie to zabieg, dzięki któremu w szybki i prosty sposób można uzyskać efekt doskonale prostych i wyjątkowo gładkich włosów, składniki aktywne dodatkowo je kondycjonują i odżywiają;
  • płynna keratyna, wnikając w głąb włosów, przyczynia się do ich odbudowy, zapewnia im zdrowy wygląd, gładkość i naturalny połysk;
  • proteiny pszenicy pielęgnują strukturę włosów, wygładzając ją i wzmacniając,
  • kompleks składników nawilżających gwarantuje natychmiastowe, optymalne i długotrwałe nawilżenie włosów. 

Po użyciu pierwszej saszetki następny zabieg powinnyśmy wykonać po 3 myciach. Tak też zrobiłam.

Zabieg przebiega w następujący sposób:



  • myjemy włosy szamponem
  • lekko osuszamy ręcznikiem
  • nakładamy produkt
  • nakładamy czepek, dołączony do opakowania
  • całość zawijamy dodatkowo w ręcznik (moja propozycja)
  • odczekujemy 10 minut, przy niesfornych włosach wydłużamy czas do 15 minut
  • dokładnie spłukujemy włosy letnią wodą
  • suszymy suszarką
  • prostujemy


Wszystko zrobiłam wg instrukcji. Włosy były idealnie proste, sypkie. Ja myje swoje włosy co drugi dzień, przy pierwszym myciu włosy były gładkie, żadnym kołtunów podczas rozczesywania. Jednak po wyschnięciu wszystko wróciło do stanu jak przed zabiegiem. Następny zabieg wykonałam po 3 myciu. Znowu wszystko wg instrukcji. Efekt był taki jak za pierwszym razem.


Produkt nie jest zły. Myślę, że przy regularnym stosowaniu efekt byłby trwały. Ja jednak zakupiłam ten produkt na próbę. Miałam tylko 2 saszetki i użyłam tylko 2 razy. Efekt jako taki był.


Na koniec jeszcze powiem, że każdy ma inne włosy i na każdy rodzaj kosmetyki reagują inaczej. Aby się przekonać jak ten produkt działa na Wasze włosy, musicie użyć go same.

Ja tylko wyraziłam swoja opinie na jego temat.

Pozdrawiam