15 października 2014

[Inne] O mnie

Witajcie,

dzisiaj przychodzę do Was z TAGiem: o mnie. Postanowiłam zrobić ten TAG, ponieważ już od dłuższego czasu prowadzę bloga, a tak na prawdę to nie zbyt wiele o mnie wiecie. 

Pytania znalazłam gdzieś w sieci. Zwykle gdy robi się TAG, należy kogoś "otagować", ja jednak nie zrobię tego, jednakże zachęcam do jego zrobienia wszystkich tych, którzy jeszcze go nie zrobili. 


Więc przechodzę do odpowiedzi na pytania. TAG zawiera 36 pytań. Mam nadzieję, że chociaż część z Was dotrwa do końca.

1. Jak masz na imię?
Jak już wicie na imię mam Anna, jednak wolę jak się do mnie zwracacie Ania. 

2. Kiedy masz urodziny? 
Urodziny mam 8 września.

3. Co studiujesz? Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Jestem po studiach licencjackich, skończyłam ekonomie o specjalności przedsiębiorczość gospodarcza. Moją wymarzoną pracą w dzieciństwie, jak pewnie każdej innej dziewczynki, była praca jako piosenkarka lub aktorka. Pamiętam jednak, że chciałabym także być nauczycielką matematyki. Nawet teraz mam przed oczami te wszystkie miśki i lalki, które uczyłam.:)

4. Czy masz chłopaka? 
Tak, od 7 lat jestem w szczęśliwym związku.:)

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Muzyki słucham przeróżnej. W pracy przez 8 godzin słucham radia, a tam jak wiecie lecą różne kategorie muzyki. Nie przywiązuję większej wagi do tego jaki rodzaj muzyki wybieram.

6. Czy pracujesz?
Tak, pracuję na stanowisku głównej księgowej. 

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
W drugiej osobie szukam szczerości, szacunku, zrozumienia, poczucia bezpieczeństwa, akceptacji. 

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest Ci smutno?
Jeżeli zdarzy się, że jest mi smutno to najczęściej zwracam się z tym do mojego partnera, który potrafi mnie wesprzeć. Lubię też pobyć trochę sama ze sobą w trudnych chwilach. 

9. Ulubione jedzenie?
Z reguły to lubię wszystko z wyjątkiem zup, typu: pomidorowa, ogórkowa, kapuśniak, krupnik. Uwielbiam za to makaron z mięsem i sosem. Mogłabym go jeść codziennie.:)

10. Ulubiona część garderoby?
Zdecydowanie spodnie i do tego jeansy. Mogę nosić codziennie i na każdą okazję.

11. Czy masz zwierzątka?
Niestety nie mam, ale bardzo chciałabym mieć.

12. Ulubione miejsce?
Jak to się mówi "wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej". Ja też jestem tego zdania, w domu spędzam najwięcej czasu. A miejscem w domu, w którym się czuję najlepiej jest mój pokój, moje małe mieszkanko, moje królestwo.:)

13. Czy masz drugie imię?
Nie mam drugiego imienia. Ale z bierzmowania mam Weronika. 

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Od zawsze lubiłam matematykę.:)

15. Ulubiony napój?
Zdecydowanie mineralna woda niegazowana. 

16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Mrozu "Nie mamy nic do stracenia"

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Już dawno wybraliśmy z partnerem imiona dla naszych dzieci. Kajetan i Melisa.

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Jako takich sportów nie uprawiam. Poza tym, że jeżdżę codziennie na rowerku stacjonarnym.

19. Ulubiona książka?
Danielle Steel "Od pierwszego wejrzenia"

20. Ulubiony kolor?
Czarny i biały

21. Ulubione zwierzątko?
Bardzo lubię psy.

22. Ulubione perfumy?
Premiere Luxe z Avon Cosmetics

23. Ulubione święto?
Zdecydowanie Boże Narodzenie, nie ze względu na prezenty, lecz na atmosferę, która panuję w tym czasie. 

24. Czy skończyłaś liceum?
Nie. Jestem po technikum ekonomicznym. 

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Tak. Byłam w Niemczech, Holandii, Belgii, Francji oraz w Wielkiej Brytanii dwa razy.

26. Czy mówisz w innych językach?
Że mówię to za dużo powiedziane. Języki znam na tyle na ile nauczyłam się ich w szkole. 

27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, mam 1 brata i 4 siostry.:)

28. Ulubiony sklep?
L.Eclerc

29. Ulubiona restauracja?
Pizzeria Italiano

30. Czy lubisz szkołę?
Tak. Zawsze lubiłam.

32. Ulubiony film?
Apocalypto

33. Ulubiony program w telewizji?
Perfekcyjna Pani Domu

34. PC czy Mac?
Jak się nie ma Mac, to trzeba lubić PC.

35. Jaki masz telefon?
NOKIA Lumia 520

36. Ile masz wzrostu?
Jedyne 162 cm.



Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca.

Pozdrawiam