26 października 2014

NIEZBĘDNICY # 1: Moja 20-stka kosmetycznych niezbędników

Witajcie,

długo mnie nie było. Dzisiaj powracam do Was z postem przedstawiającym kosmetyki, które uważam za niezbędne w mojej codziennej pielęgnacji.

Każda z nas ma zapewne swoich ulubieńców w tej kwestii, ja także. Przedstawię Wam kosmetyki, których używam i które muszę mieć zawsze w domu, jednak nie muszą to być konkretne marki. Nie wyobrażam sobie bez nich mojej pielęgnacji i codziennego życia. 

Produktów, które uważam za podstawę pielęgnacji nazbierałam 20, nie każdy tyle posiada. Niektórym wystarczy 5 lub 10, a innym nawet 30.

Pierwsza trójka przedstawia się następująco:

Płyn micelarny
Żel do mycia twarzy
Tonik do twarzy 



Kolejne kosmetyki to:

Krem nawilżający
Krem BB
Podkład
Puder transparentny



Do kolejnej szóstki należą:

Szampon do włosów
Żel pod prysznic
Żel do higieny intymnej  
Odżywka/maska do włosów (nie mogę znaleźć odpowiedniej)
Odżywka bez spłukiwania
Olejek na końcówki



Trójeczka:

Antyperspirant do stóp
Antyperspirant pod pachy
Talk kosmetyczny



I ostatnia czwórka to:

Maseczka do twarzy
Balsam do ciała
Krem do stóp
Krem do rąk



To moje typy.
A jakie są Wasze kosmetyczne niezbędniki? 
Co byście jeszcze dodały?


Pozdrawiam gorąco :)