04 września 2014

#Recenzje | Quiz Eyeshadow BASE long lasting

Witajcie,

dzisiaj mam dla Was recenzję utrwalającej bazy pod cienie z firmy Quiz.

 


Zakupiłam ją przez Internet, mianowicie na allegro.pl. Była bardzo tania i dlatego się na nią skusiłam. 
5 g bazy zapakowane jest w bardzo malusieńki można powiedzieć słoiczek. 
Konsystencja bardzo zbita, źle się rozprowadza, tworzą się grudki. 


Wcześniej nie używałam żadnej bazy pod cienie. Ta była moją pierwszą i od razu się zawiodłam. Ciężko się nabiera z opakowania, trudno się to robi jeśli paznokcie są dłuższe. 




W dwóch słowach - nie polecam. Chociaż może któraś z Was jej używała i Wam się sprawdziła. Jednak ja wyrażam swoją opinię na temat tego produktu. Wiem, że nie kupię jej więcej. 
Na szczęście mam jeszcze Primer pod cienie, który dostałam w glossyboxie. To jest wg mnie rewelacja.:)

Słyszałyście coś o tym produkcie?
Używałyście tej bazy?
Jaka jest Wasza opinia?