02 września 2014

ROZDANIA U MNIE # 1: Propozycja rozdania - 1 raz na moim blogu

Witajcie, 
długo czekałam, aż pojawi się u mnie 10 obserwatorów. Jak dla mnie i dla mojego bloga to bardzo dużo. Z tego względu, że to jest pierwszy w moim życiu blog i ma niecałe pół roku.
Dzisiaj przybyła do mnie 10 obserwatorka, po kolejnym logowaniu zobaczyłam ze jest Was już 11. Z czego bardzo, ale to bardzo się cieszę. 

Widziałam na kilkunastu blogach, które przeglądam, że organizowane są rozdania z okazji 100, 200, 300 bądź 1000 obserwatorów. Dla mnie to jest mega dużo. Mam nadzieję, że kiedyś i mój blog będzie taki popularny, ale to wiadomo, że trzeba nad tym pracować. Ja staram się to robić najlepiej jak potrafię. 

Dobrze, w takim razie przechodzę do sedna posta. Wpadłam na pomysł, aby zorganizować rozdanie z okazji 10 obserwatorów. Dla mnie to jest wielkie wyzwanie i bardzo chcę temu sprostać. Jednakże, nie wiem jakie produkty wybrać do rozdania. I tutaj pojawia się prośba do Was, abyście podsunęły mi propozycje co chciałybyście dostać. 

Czekam na propozycje w komentarzach (do 15 września 2014). 

Jestem bardzo podekscytowana tym. 
Pozdrawiam :*