01 września 2014

PROJEKT DENKO # 3: Sierpień 2014

Witajcie,

mamy dzisiaj 1 września - koniec wakacji, czas do szkoły, ja jednak nie mam tego obowiązku. A że minął kolejny miesiąc, czas przedstawić moje zużycia. Trochę tego było, ale nie za dużo, jednak więcej nić miesiąc temu.





1. Szampon do włosów z odżywką Dove Daily Care 2 w 1 - szampon nie obciąża włosów; lekka kremowa konsystencja; miły dla nosa zapach; dobrze myje, pieni się.




2. Ziaja intima kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem laktobionowym regenerująco-łagodzący - delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości, ma kremową konsystencję, nie zawiera mydła i barwników. Jest delikatnie perfumowany. Dobrze myje, ładnie pachnie.




3. Colgate Herbal White with Lemon Oil - dobra pasta do zębów, jedna z wieku jakich używam. Dobrze czyści, ma ładny, przyjemny miętowo-cytrynowy zapach. Kolor biały.




4. CLARENA Sensi Regen Cream SENSITIVE LINE Regenerujący krem dla skóry wrażliwej - próbkę dostałam od kosmetyczki, zużyłam chociaż nie mam skóry za bardzo wrażliwej, jednak zdarzają się wypryski, na co też jest ten krem. Kremowa konsystencja, co do zapachu to nie za ładny jak dla mnie, nie zapchał porów. Jest ok. 



5. CLARENA Caviar Face Peeling ANTI AGE LINE Kawiorowy peeling do twarzy - dostałam w glossyboxie. Delikatny peeling, malutkie drobinki ścierające, troszeczkę na słaby, ładny zapach, konsystencja żelowa i czerwonymi drobinkami. 



6. LIERAC PARIS HYDRA-CHRONO+ Bogaty krem odżywczy nawilżenie i multi-ochrona - dostałam w glossyboxie. Krem nie przypadł mi do gustu, skóra jakby czasem piekła, podrażnił kiedy dostał się do oczy. Ładny zapach, lekka różowa kremowa konsystencja. 



7. BeBeauty SHAPE EXPERT Balsam do ciała wyszczuplająco-antycellulitowy bluszcz winogrono guarana - kupiłam go bardzo dawno temu w Biedronce, aż w końcu teraz zużyłam do końca. Zapach nie za bardzo. Dobrze się wchłaniał. Jednak żadnych efektów nie zauważyłam, poza nawilżeniem.



8. Zmywacz do paznokci odżywczy - zmywacz jak zmywacz, zmywał w miarę dobrze, nic poza tym.



9. Woda perfumowana Herve Leger Femme EDP Avon - próbka, którą otrzymałam dawno temu, sama nie wiem od kogo, dopiero teraz wykorzystałam. Zapach nieziemski, świeży, nuty kwiatów egzotycznych i drzew. Prawdopodobnie woda nie jest już w sprzedaży, a szkoda bo zapach jest przepiękny.





To już całe denko.
Miałyście któryś z tych produktów? 
Dajcie znać w komentarzach.


Pozdrawiam :*