17 września 2014

ROZDANIA U MNIE # 2: Pierwsze rozdanie [ZAKOŃCZONE]

Witajcie,

zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu. Planowałam rozdanie z okazji 10 obserwatorów, bo to dla mnie bardzo dużo, a teraz jest Was już 15. Super!!! Dlatego organizuję dla Was to rozdanie. Wystarczy wykonać kilka kliknięć i zostawić komentarz pod tym postem. 





A do zdobycia są następujące produkty:

1. Head & Shoulders Extra thickening tonic
2. Eveline Cosmetics Żel do mycia twarzy
3. Delia Cosmetics Tonik łagodzący
4. Loton Professional Odżywka z kompleksem płynnej keratyny
5. Schwarzkopf Got2b Styling spray
6. Vichy Laboratoires Eau Thermale
7. Joanna Balsam do suchych miejsc 3w1
8. Go pure Chusteczki odświeżające
9. Loton Firma Kosmetyczna Kredka do oczu Czarna 
10. Próbki La Roche-Posay (Rosaliac CC Creme, Redermic[C], Hydraphase Intense Yeux Eyes, Toleriane Ultra, Hydraphase Intense Legere)

+ Niespodzianka w moim wykonaniu:)

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu?:)

1. Być publicznym obserwatorem bloga. Blogger
2. Polubić moją stronę na FB. Facebook
3. Zachęcić jedną osobę do zaobserwowania mojego bloga (DODATKOWO).
4. Umieścić baner rozdania na swoim blogu i na FB, wraz z linkiem do mojego bloga.

W komentarzu proszę umieścić następujące zgłoszenie:

Adres e-mail: (adres e-mail)
Obserwuję bloga jako: (nazwa użytkownika)
Lubię na FB jako: (nazwa użytkownika)
Baner umieszczony pod adresem: (adres bloga), (adres FB)
Zachęcony do zaobserwowania: (nazwa użytkownika) - DODATKOWO


Regulamin
1. Rozdanie trwa od 17 września 2014 do 30 września 2014.
2. Organizatorem i sponsorem jestem ja, Anna P. - autor bloga.
3. Nagrody wysyłane są tylko na teren Polski.
4. Zgłaszające się osoby muszą mieć ukończone 18 lat. 
5. Wyniki zostaną ogłoszone 1 października 2014 o godz. 20:00. Zwycięzca musi się zgłosić w ciągu 1 dnia od daty ogłoszenia wyników, podając swój adres pocztowy, na passionapartoflife@gmail.com.
6. Rozdanie podlega Ustawie z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych. 
7. Zgłaszające się akceptujesz regulamin.

Baner 




Czekam na zgłoszenia :)