19 września 2014

[Akcesoria] Nareszcie jest - mój wymarzony :)





Chcę się Wam dzisiaj pochwalić, co mam. Przyszedł dzisiaj do mnie pędzel Hakuro H50 do nakładania podkładu, ale się cieszę.

Kiedy zaczęłam moją przygodę z podkładem, nawet nie śniło mi się, żeby używać do jego nakładania na twarz pędzla. Robiłam to przez te wszystkie lata palcami i wychodziło mi to całkiem dobrze. Jednak teraz zdecydowałam się w końcu na zakup tego o to przyrządu. Mimo tego, że jest wiele innych akcesoriów takich jak, np. te trójkątne gąbeczki czy beauty blendery i ich różne odmiany, a także pędzle płaskie, a zdecydowałam się właśnie na taki skośny. 
Wiele pozytywnych opinii o nim słyszałam i m.in. dlatego go kupiłam. 
Jest dosyć masywny, a kosztował łącznie z przesyłką 41 zł. 
Można go zamówić na stronie www.makeupbox.pl/hakuro




A Wy jak nakładacie podkład?
Czego używacie?
Czy któraś z Was ma ten pędzel? Jest zadowolona?

Pozdrawiam