14 września 2014

#Recenzje | Marion Spa, Profesjonalna mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca

Witajcie,
dzisiaj przybywam do Was z postem, w którym pokaże Wam jak zużyłam (przetestowałam) pierwszy produkt z mojego ostatniego haula kosmetycznego.

A było to MARION SPA PROFESJONALNA MIKRODERMABRAZJA intensywnie złuszczająca Cera tłusta, mieszana MIKROKRYSZTAŁKI DIAMENTU 1.peeling 2.serum 3.maska







Profesjonalna mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca to kompleksowy zabieg oczyszczający, nawilżający i odżywiający skórę twarzy. Idealna do cery tłustej i mieszanej.

1. Diamentowy peeling
Zawiera naturalne ścierniwo: mikrokryształki diamentu oraz tlenku glinu (korund), które skutecznie złuszczają i usuwają martwe komórki naskórka. Peeling oczyszcza i wygładza powierzchnię skóry, poprawiając jej ukrwienie oraz koloryt i przygotowuje skórę do przyjęcia składników serum i maski.




2. Łagodzące serum
Kompleks nawilżający oraz alantoina w składzie serum, łagodzą zaczerwienienia i podrażnienia skóry, stabilizują poziom jej nawilżenia i poprawiają elastyczność. Serum czyni skórę gładką i jedwabistą w dotyku. Błyskawicznie się wchłania, przygotowując skórę do przyjęcia składników zawartych w masce.



3. Wygładzająca maska
Dzięki zawartości kwasu hialuronowego oraz pochodnej hydroksyproliny maska ma działanie silnie nawilżające, ujędrniające i przeciwzmarszczkowe.




Co ja myślę na temat tego produktu? 
Ten zabieg należy wykonywać 1-2 razy w tygodniu, ja niestety kupiłam tylko jedno opakowanie, ale z tego też można wyciągnąć wnioski. 
Peeling - bardzo gruboziarnisty, ściera naskórek maksymalnie, skóra pozostaję zarumieniona. Nie stosowałam jeszcze tak gruboziarnistego peelingu, ale teraz wiem, ze moja skóra potrzebowała tego. Twarz peelinguje się ok 2 min. - ja robiłam to krócej, ale szybkimi ruchami. Skóra była idealnie wygładzona. 
Serum - konsystencja gęsta, oleista. Wchłania się w ok. 4 min. Po nałożeniu odczułam lekkie szczypanie, ale za chwilę ustąpiło. 
Maska - jak na jedno zastosowania to produktu jest jak dla mnie za dużo. Pozostawia lepki film na skórze. Zabieg wykonywałam wieczorem, więc następnego dnia rano maskę czuć było na skórze. Jednak po umyciu skóra była delikatna, wygładzona, przyjemna w dotyku. 

Myślę, że taki zabieg można stosować spokojnie raz w tygodniu. Jest to bardzo dobry produkt. Skóra po zastosowaniu jest idealna. 


Czy któraś z Was używała tego produktu?
Jak się u Was sprawdził?
Dajcie znać w komentarzach:)

Pozdrawiam Ania:)