05 września 2014

[Zakupy] Zamówienie online

Witajcie,

mam dzisiaj dla Was kolejny haul zakupowy. Wszystkie produkty kupiłam od jednego sprzedającego na allegro.pl. Większości potrzebowałam, a inne chciałam przetestować. 


  • Ziaja Krem nawilżający matujący 25+ równowaga cery tłustej i mieszanej redukcja sebum i zaskórników - 9,99 zł
  • Marion SPA Profesjonalna mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca Mikrokryształki diamentu Cera tłusta, mieszana - 2,99 zł
  • Ziaja Pro Maska oczyszczająca z glinką zieloną + mikro-dermabrazja Program oczyszczający do cery tłustej i mieszanej - 21,99 zł


  • PAESE Puder bambusowy z jedwabiem Cera tłusta mieszana Transparentny - 24,99 zł



  • MARION Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury SUSZARKA & PROSTOWNICA - 6,99 zł
  • MARION Zabieg laminowania Proste i gładkie włosy Płynna keratyna, proteiny pszenicy, kompleks nawilżający - 2,59 zł (klik)



  • Zestaw pędzelków do makijażu Donegal - 13,99 zł


  • MARION Bibułki matujące Trwały efekt matujący Nie niszczy makijażu Usuwa połysk - 7,89 zł 
  • JOANNA Sensual Plastry z woskiem do depilacji twarzy - 6,99 zł


Gratis dostałam próbkę Intensywnie nawilżającego balsamu do ciała pod prysznic Argan Oil z EVELINE Cosmetics 




To już wszystko:)

Używałyście któregoś z tych produktów ?
Dajcie znać w komentarzach:)