02 sierpnia 2014

PROJEKT DENKO # 2: Lipiec 2014

Witajcie, 
dzisiaj przychodzę do Was z bardzo malutkim projektem denko (chyba najmniejszym w całym wirtualnym świecie). Jest to denko lipcowe. Wcześniej miałam więcej produktów do denka, ponieważ było ono z trzech miesięcy. Nie trudno zauważyć, że zużyłam bardzo mało kosmetyków. 

Więc zaczynajmy. :)




1. Ziaja med, Kuracja antybakteryjna, Żel myjący, łojotok, trądzik
Jest to mój ulubieniec do mycia twarzy. Bezzapachowy, bardzo wydajny, bardzo dobrze oczyszcza skórę, odblokowuje pory, eliminuje sebum, pomaga w walce z trądzikiem. Dostępny w aptekach. Zapłaciłam za niego 10,50 zł. 

2. Dax Cosmetics, Yoskine, Przeciwzmarszczkowy płyn micelarny do oczyszczania i demakijażu twarzy i oczu, Każdy rodzaj cery
Produkt, którego pewnie nigdy nie kupiłabym w regularnej cenie. Otrzymałam go w Glossyboxie. Jest bardzo delikatny, ma ładny zapach, skutecznie usuwa makijaż. Nie zauważyłam działania przeciwzmarszczowego, pewnie daltego, że nie jestem jeszcze na tym etapie. Cena za 200 ml to ok. 20,00 zł.

3. Bi-Es Cosmetic, Woda perfumowana, Top Model
Woda perfumowana, którą dostałam ok. 2 lata temu od przyszłej T. Piżmowo-kwiatowy zapach. Nie utrzymuje się zbyt długo, do ok. 3 h.

4. Signal family, Cavity protection, Pasta do zębów
Jak już wspominałam, używam wielu różnych past do zębów. W tym miesiącu padło na tą. Ma bardzo ładny zapach, skutecznie czyści zęby i język. Jest wydajna. Cena ok. 5,00 zł.



Czy używałyście, któregoś z tych produktów?
Jakie są Wasze opinie?



Pozdrawiam Ania :)