16 sierpnia 2014

[Zakupy] Spacer po sklepach z Mamą

Witajcie Kochane i Kochani:)

dzisiejszy post będzie haulem zakupowym - pierwszy raz na moim blogu. Wybrałam się dzisiaj z moją M. na zakupy. M. w większości spożywcze, a ja jak widać całkiem odwrotnie. Miałam co nieco zaplanowane co kupię, ale wyszło jak zwykle. Mam tylko nadzieję, że ze wszystkich rzeczy będę zadowolona, ale to okaże się później. 

Więc może przejdę do rzeczy:) 



1. L'OREAL PARIS ELSEVE NUTRI-GLOSS Cristal SZAMPON UPIĘKSZAJĄCY - 11,98 zł

2. TORF CORPORATION smile white Wybielająca pasta do zębów z mikrogranulkami - 3,75 zł

3. OMEGA PHARMA LACTACYD Femina Emulsja do higieny intymnej - 13,49 zł

4. EVELINE COSMETICS 8w1 TOTAL ACTION Skoncentrowana odżywka do paznokci - 12,49 zł

5. GO PURE Chusteczki odświeżające AQUA 3-pak - 2,99 zł




6. Podkoszulka czarna - 10,00 zł

7. Pasek czarny - 14,50 zł




8. Aril Świeca zapachowa Lawenda Wanilia 2 in 1 Aroma Candles - 4,99 zł

9. Bebeauty  BODY EXPERTIV Gąbka do masażu - 0,79 zł

10. Brelok do kluczyków mojego auta - 5,00 zł 


To by było na tyle...

Troszkę poszalałam = 79,98 zł :0

Używałyście któregoś z tych produktów?
Jak się u Was sprawdziły