10 lipca 2014

[Akcesoria] Szczotka do twarzy For Your Beauty




dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić genialną szczoteczkę do mycia twarzy For Your Beauty, zakupioną w ROSSMANNIE za jedyne 8,99 zł.


Dowiedziałam się o niej z innych blogów oraz YouTuba. Postanowiłam zakupić. Jeszcze raz podkreślę, że jest genialna. Ma gęste i miękkie włosie. Podczas pierwszego użycia wydaje się być za ostre, jednak z czasem to mija. Wygodna rączka nie pozostawia obaw o wyśliźnięcie się szczoteczki z dłoni. W rączce znajduje się dziurka, dzięki której można ją zawiesić. W komplecie jest także pokrywka na włosie, dzięki której na włosiu nie osiada kurz, ani inne zanieczyszczenia. Jest łatwa w utrzymaniu czystości. Po każdym użyciu przelewam ją wrzątkiem, dla odkażenia.




Bardzo dobrze oczyszcza pory i złuszcza martwy naskórek, nie podrażniając jednocześnie cery. Moja cera poprawiła swój koloryt, wągry są o wiele mniej widoczne. Przy pomocy tej szczoteczki wykonujemy także masaż skóry, przez co poprawiamy jej ukrwienie. Używam jej od miesiąca, zawsze wieczorem przez 6 dni w tygodniu łącznie z żelem do mycia twarzy. Od czasu stosowania tej szczoteczki mam uczucie idealnie oczyszczonej cery. Żel, z którym jej używam jest bardziej wydajny niż mycie nim twarzy przy pomocy dłoni. Wystarczy 1 pompka, a żel pieni się jak oszalały, czego wcześniej nie dostrzegałam. Wynalazek godny polecenia.


Znacie tę szczoteczkę?
Używacie?
Jak się u Was sprawdza?
Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

Pozdrawiam