06 lipca 2014

[Projekt denko] Kwiecień, maj, czerwiec 2014



Dzisiaj postanowiłam zrobić dla Was projekt denko. Z tego względu, że puste opakowania gromadziłam dopiero od kwietnia i było ich stosunkowo niewiele, aby stworzyć projekt, dlatego zebrałam wszystko w jeden post z denkiem z trzech miesięcy.

Colgate Whitening Fluoride and Calcium Toothpaste
COLGATE-PALMOLIVE


Jest bardzo dobrą pastą do mycia zębów. Ma miętowy smak, odświeża oddech. Podczas szczotkowania bardzo się pieni, co lubię w pastach. Pozostawia gładkie zęby, jednakże nie na długo. Cena ok. 8,00 zł.



Meridol Balsam na Twoje dziąsła
GABA


Pasta, która jest stworzona specjalnie do pielęgnacji podrażnionych dziąseł. Pomaga w łagodzeniu stanów zapalnych, obrzęku i krwawieniu dziąseł. Bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Jednak podczas mycia nie pieni się. Ma bardzo przyjemny zapach, pozostawia na długo uczucie świeżości. Jedyny minusem jest to, że zęby mają lekko żółtawy kolor. Ja stosowałam tą pastę szczególnie podczas wieczornego mycia zębów, ponieważ nie potrzebowałam intensywnego stosowania dwa razy dziennie. Cena to ok. 15,00 zł.


Colgate Max White One Optic
COLGATE-PALMOLIVE


Tej pasty pewnie nigdy nie kupiłabym i nie używałabym, gdybym nie otrzymała jej w glossyboxie. Przetestowałam i mogę stwierdzić, że jest to bardzo dobra pasta do zębów. Spełnia swoje zadanie w 100%. Optyczne rozjaśnienie to podstawa.Super miętowy smak, niebieska piana podczas szczotkowania. Drobinki widoczne na umywalce. Świeżość utrzymuje się dość długo. Po kilku użyciach zęby stają się widocznie jaśniejsze. Cena ok. 12,00 zł.


Colodent Super świeżość
COLODENT-PALMOLIVE

Chroni zęby przed próchnicą, a podczas szczotkowania usuwa płytkę nazębną. Odświeża na długo, ma bardzo przyjemny miętowy smak. Bardzo dobrze się pieni podczas mycia i znakomicie czyści. Ta pasta jest mi bardzo bliska i zawsze do niej wracam. Cena ok. 6,00 zł.





Listerine Total Care
JOHNSON & JOHNSON

Rewelacyjny płyn do płukania jamy ustnej. Zapewnia, aż 6 korzyści: redukuje płytkę nazębną, utrzymuje zdrowe dziąsła, pomaga w walce z próchnicą, zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego, usuwa blisko 100% bakterii jamy ustnej i zapewnia świeżość oddechu na 24 h. Stosuję go zawsze po wieczornym myciu zębów, ponieważ zawiera alkohol. Nalewam połowę nakrętki i płuczę jamę ustną ok 1 min. To co się dzieje w ustach jest nie do opisania. Płyn "wariuje" w buzi, dociera wszędzie. Wszystkie przestrzenie są dokładnie wypłukane. Ma super smak i zapach. Podczas płukania daje uczucie takiego pulsowania w ustach. Po wypłukaniu jeszcze działa na umywalce, widać i słychać coś w rodzaju gazowania. Warto kupić. Ja już mam kolejną butelkę. Cena ok. 26,00 zł.



Naturalny oliwkowy płyn micelarny 
Oczyszczanie twarzy Demakijaż oczu
ZIAJA

Bardzo delikatny dla skóry twarzy płyn micelarny. W ciągu 3 miesięcy zużyłam 2 buteleczki tego specyfiku. Lubię go, chyba dlatego, że stosuję od "od zawsze". Idealnie usuwa makijaż z twarzy, jednak z makijażem oczu ma problem. Ciężko usuwa tusz z rzęs. Lekko szczypie, kiedy dostanie się do oczu. Zapach lekko oliwkowy. Cena ok. 10,00 zł.











Prestige Creme D'Escargot B.B
IT'S SKIN

Ekskluzywny krem BB, który dostałam w glossyboxie. Był to mój pierwszy w życiu krem tego typu. Ma lekką konsystencję i jest bardzo wydajny. Moja cera jest tłusta w strefie T, więc trochę się błyszczała. Jednak przypudrowanie twarzy poprawiło jej wygląd. Jest to dobry krem, jednak cena jak dla mnie zbyt wysoka. Cena ok. 122,00 zł.












Extreme Black Volume Flash
RIMMEL


Wydłużająca i pogrubiająca rzęsy maskara w kolorze 001 Extreme black. Po użyciu rzęsy stają się gęstsze i dłuższe. Maskara nie skleja ich. Wystarczą dwie warstwy dla uzyskania maksymalnego efektu. Jedyny minus polega na tym, że po pewnym czasie tusz troszkę się kruszy. Cena ok. 27 zł.











Pearl bright essential mask sheet
IT'S SKIN


Rozświetlająca maska do twarzy w płachcie. Dostałam ją w glossyboxie. Dobra maseczka. Skóra jest po niej delikatna i gładka. Zapach lekki. Cena ok. 9,00 zł.













Naturalny oliwkowy krem do rąk i paznokci
ZIAJA


Bardzo intensywnie nawilżający krem do rak i paznokci. Wygładza skórę, nie jest szorstka. Wzmacnia paznokcie, nie rozdwajają się. Ma bardzo ładny zapach i jest bardzo wydajny. Cena ok. 6,00 zł.












Rexona woman Aloe wera
UNILEVER


Antyperspirant w aerozolu. Bardzo dobry produkt, zapewnia ochronę przed potem na 24h. Dzięki aloesowi ma działanie pielęgnacyjne i łagodzące podrażnienia. Cena ok. 10,00 zł.













Nivelazione zasypka do stóp a aerozolu
FARMONA


Idealny antyperspirant do potliwych stóp. Zapewnia ochronę przed potem i grzybicą. Pozostawia uczucie suchości stóp na niemal cały dzień. Polecany dla osób, pracujących, noszących buty non stop przez 8h. Cena ok. 7,00 zł.












Un Matin Au Jordin Żel pod prysznic Kwiaty wiśni
YVES ROCHER


Próbka żelu pod prysznic, którą dostałam w glossyboxie. Malutka, wystarczyła na ok. 3 użycia. Żel nie zrobił na mnie rewelacyjnego wrażenia. Ładny, przyjemny zapach. Myje jak każdy inny żel. Cena ok. 22,00 zł.












Masło kakaowe Maska do włosów wygładzająca
ZIAJA

Rewelacja dla moich suchych i zniszczonych włosów. Zapach fenomenalny, kakaowy. Działanie genialne. Nakłada się na umyte włosy na ok. 5 min. Po spłukaniu włosy są gładkie, lekko się rozczesują. Pozostają nawilżone i gładkie przez długi czas. Zapach utrzymuje się nawet do następnego mycia, w moim przypadku przez 2 dni. Godna polecenia. Cena ok. 8,00 zł.


To by było na tyle. 
Czy chcecie szczegółową recenzję któregoś z produktów? 
Czy podoba się Wam taka forma projektu denko? 
Zapraszam do komentowania.


Pozdrawiam