05 maja 2014

[Inne] Majowe postanowienia

Witajcie Kochani, 

dzisiaj przychodzę do Was z wpisem na temat moich majowych postanowień. Mimo, iż miesiąc Maj już się rozpoczął, bo mamy już piąty dzień, ja postawiłam sobie pewne cele do zrealizowania w tym miesiącu, którymi chciałabym się z Wami podzielić :)




MAJOWE POSTANOWIENIA


1. Waga w dół - minimum 1 kg do zrzucenia w tym miesiącu.
2. Dodatkowe oszczędności - codziennie 5 zł powędruje do mojej kochanej świnki skarbonki.

3. Sport to zdrowie - systematyczność w jeżdżeniu na rowerku stacjonarnym, 30 min dziennie.



4. Odpoczynek - zachować stałą ilość snu, 7 h na dobę. Możliwy dodatkowy odpoczynek 
w weekend. 

5. Woda na zdrowie - spożycie min. 1 l wody dziennie (1 l, ponieważ nie można wszystkiego od razu, wskazane stopniowanie).



To są moje postanowienia. Będę starała się je sumiennie realizować. Na początku kolejnego miesiąca nastąpi rozliczenie. Trzymajcie za mnie kciuki. :)

A Wy macie miesięczne postanowienia, czego dotyczą, czy są może w pewnym stopniu podobne do moich, bądź takie same?

Pozdrawiam Ania