24 kwietnia 2014

#Inne | Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!


Może zacznę od tego jak powstał blog Passion A Part Of Life. Przez ostatnie kilka miesięcy przeglądałam bardzo dużo blogów w Internecie, a także oglądałam wiele filmów na YouTube i tak to się zaczęło. 

Postanowiłam założyć własnego bloga na początek. Interesuję się urodą, kosmetykami, czytam, a także dodaję wiele recenzji na ich temat. Interesuje się także rękodziełem, podróżami i mam jeszcze wiele, wiele innych zainteresowań, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Z czasem gdy zacznę prowadzić bloga na bieżąco na pewno będzie się on zmieniał, mam nadzieję, że na lepsze. Wiadomo, to jest dopiero mój początek i jeszcze wszystkiego dobrze nie znam. Liczę w takim razie na Wasze wsparcie, a także propozycje wpisów.

Pozdrawiam